X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 دی 1391, 20:18
کد خبر: 1059
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 0

کرانچار: هواداران سپاهان را مقابل ذوب‌آهن تنها نگذارند

کرانچار: هواداران سپاهان را مقابل ذوب‌آهن تنها نگذارند

 

زلاتکو کرانچار عصر چهارشنبه پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل نفت آبادان و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی در مورد این بازی اظهار داشت: به نظرم سپاهان در بازی امروز سزاوار پیروزی بود؛ شاید تیم نفت با یک ارنج تقریبا متفاوت در این بازی حضور پیدا کرده بود اما ما نیز با دادن شانس به بازیکنانی که کمتر به آنها بازی می‌رسید، هدف خودمان که صعود از این مرحله و پیروزی بر نفت بود، را دنبال می‌کردیم.
وی ادامه داد: به هر حال برد این بازی برای من مهم بود و بر اساس این مسئله بازیکنانم را به میدان فرستادم اما از حالا این بازی را تمام شده می‌دانیم و به بازی با ذوب‌آهن می‌اندیشیم.
سرمربی سپاهان در مورد استفاده از بازیکنانی که کمتر در تیم اصفهانی به میدان رفته‌اند، تصریح کرد:ما در این بازی از میلان سوشاک برای نخستین بار استفاده کردیم و او در این مسابقه برای اولین بار پا به توپ شد که عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: همچنین محمد غلامی که هنوز از بند مصدومیت ابتدای فصل خود رها نشده، در این بازی شانس داشت که توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد اما هنوز ناآمادگی در او وجود دارد و امیدواریم بهتر شود چون به وجود و کمک او نیاز داریم؛ باید به او شانس می‌دادیم چون جالوویچ را در بازی آینده نداریم و باید از غلامی استفاده کنیم.
کرانچار بیان داشت: ما در مسابقه امروز از حاج‌صفی در پست هافبک چپ استفاده کردیم و به ایران‌نژاد نیز شانس بازی دادیم و خوشحالم که در جناح چپ رقبایی چون ایران‌نژاد و حاج‌صفی داریم که آنها می‌توانند رقبای بسیار خوبی برای هم باشند.
وی در مورد عدم استفاده از جمشیدیان در مسابقه امروز تصریح کرد: در بازی امروز می‌خواستیم شانس بازی را به بازیکنان جوان دیگر خود نظیر جهان‌عالیان بدهیم و به همین دلیل تعویضم را از بین این دو بازیکن به او دادم چون او در تمرینات خوب کار کرده بود.
سرمربی سپاهان با اشاره به دیدار یکشنبه آینده تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اضافه کرد: از همه هواداران می‌خواهم که به بازی آینده فکر کنند و در بازی با ذوب‌آهن به یاری سپاهان بیایند چون سخت به حمایت هواداران برای بازی ذوب‌آهن نیاز داریم تا با ۳ امتیاز این مسابقه به مسیر قهرمانی خود ادامه دهیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها