X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 بهمن 1394, 09:41
کد خبر: 14407
خبرنگار: lark
نظرات: 5

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

یونایتدِ فن خال، تسخیرناپذیر مقابل قرمزهای آنفیلد

یونایتدِ فن خال، تسخیرناپذیر مقابل قرمزهای آنفیلد یونایتدِ فن خال، تسخیرناپذیر مقابل قرمزهای آنفیلد
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

تیم های نیوکاسل و منچستریونایتد از هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس در استادیوم سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند و در پایان یک بازی بسیار پر هیجان و دراماتیک، دو تیم به تساوی 3 - 3 دست پیدا کردند. تیم چلسی در شرایطی که فرصت خوبی‌ برای نزدیک کردن خود به صدر جدول لیگ برتر داشت، با تساوی 2 - 2 مقابل وست برومویچ آلبیون در ورزشگاه استمفورد بریج متوقف شد. تیم های منچستر سیتی و اورتون از این هفته لیگ برتر جزیره، در ورزشگاه اتحاد رو در روی هم قرار گرفتند که اورتون توانست حریف بالای جدولی خود را با تساوی بدون گل متوقف کند. دیدار جذاب تیم های لیورپول و آرسنال با تساوی 3 - 3 پایان یافت.
تیم چلسی در یک مسابقه جذاب و تماشایی و در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ انگلیس با نتیجه 3 - 3 مقابل اورتون به تساوی رسید. تیم منچستر سیتی در خانه خود موفق به کسب یک پیروزی پر گل 4 - 0 شد. منچستریونایتد فن خال برای چهارمین بار پیاپی موفق شد لیورپول را در لیگ شکست دهد. رکورد مرد هلندی مقابل قرمزهای آنفیلد ، ۱۰۰% برد است. تک گل شیاطین سرخ را وین رونی به ثمر رساند. آرسنال که برای تثبیت صدرنشینی خود نیاز به برد داشت در ورزشگاه بریتانیا موفق به انجام اینکار نشد تا تنها با یک امتیاز به لندن بازگردد. آرسنال با 44 امتیاز و تفاضل بهتر در صدرجدول قرار دارد.

یونایتدِ فن خال، تسخیرناپذیر مقابل قرمزهای آنفیلد

تیمهای رم و میلان به تساوی 1-1 در هفته نوزدهم سری آ ایتالیا رسیدند. با این نتیجه نه «رودی گارسیا» و نه «سینیشا میهایلوویچ» سرمربیان دو تیم نتوانستند تیمهایشان را از بحران نجات دهند چرا که هردوی آنها نیاز مبرم به برد در این بازی داشتند تا از فشار فراوانی که روی آنها وجود دارد خلاص شوند. شاگردان مانچینی در واپسین لحظات بازی نتیجه را به شگفتی ساز این فصل سری آ، ساسولو، واگذار کردند. در آخرین دیدار از این هفته لیگ ایتالیا، دیدار دو تیم سمپدوریا و یوونتوس با پیروزی 2-1 میهمان به پایان رسید تا اختلاف بانوی پیر با صدر جدول به 2 امتیاز برسد.
دیدار تیم های آتالانتا و اینتر در هفته بیستم با نتیجه 1-1 خاتمه یافت تا اینتر برای دومین هفته متوالی دستش از پیروزی کوتاه بماند. آ اس رم که در روزهای گذشته سرانجام رودی گارسیا را به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار کرده و به جای او اسپالتی کار کشته را برگزیده بود، باید در این هفته برابر هلاس ورونا قرار می گرفت، دیداری که در صورت پیروزی می توانست برای اسپالتی و رم فضایی امیدوار کننده را بوجود بیاورد اما آنها برابر تیم قعر جدولی ورونا متوقف شدند. شاگردان الگری در دیدار این هفته با 4 گل اودینزه را شکست دادند. یوونتوس همه گل های بازی را در همان نیمه اول یعنی از دقیقه 15 تا 45 به ثمر رساند. میلان توانست در سن سیرو با دو گل از سد فیورنتینا عبور کند. در پایان این هفته ناپولی با 44 امتیاز در صدرجدول قرار گرفته است.


بیستمین هفته از لوشامپیونه فرانسه با برتری 2 - 0 پاری سن ژرمن مقابل باستیا آغاز شد. تیم فوتبال لیون میهمان خود، تروا را با نتیجه 4 - 1 شکست داد و تیمهای مدعی موناکو، لیل و مارسی به کسب تنها یک امتیاز برابر حریفان خود راضی شدند.
شاگردان بلان در تیم فوتبال پاری سن ژرمن در هفته بیست و یکم از لیگ فرانسه بر تولوز با یک گل غلبه کردند تا با 57 امتیاز کماکان صدرنشین بلامنازع این لیگ باشند. تیم بوردو با همین نتیجه لیل را مغلوب کرد. در ادامه این رقابتها دو تیم موناکو و لوریان در برابر هم صف آرایی کردند که نهایتا این موناکو بود که توانست با 2 گل پیروز از میدان مسابقه بیرون بیاید. مارسی این هفته موفق شد با دستی پر از زمین تیم کان خارج شود و در آخرین دیدار این هفته سنت اتین پیروزی خفیف 1 -0 را برابر لیون به دست آورد.


تیم فوتبال بارسلونا از هفته نوزدهم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف گرانادا رده هجدهمی رفت و موفق شد با هتریک لیونل مسی، مرد سال فوتبال جهان، این تیم را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد. رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان توانست با نتیجه سنگین و قاطع 5 - 0 دپورتیوو لاکرونیا را در هم بکوبد. اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه 2 - 0 از سد سلتاویگو عبور کند تا همچنان خود را در کورس رقابت صدرنشیبنی لالیگا نگه دارد و بتواند با یک بازی بیشتر نسبت به بارسلونا به صدر جدول راه پیدا کند.
رئال مادرید در دومین دیدارش با هدایت زیزو هم به یک پیروزی ‏پرگل دیگر دست پیدا کرد تا زنگ خطر را برای رقبا در ادامه فصل به صدا در بیاورد. تنها خبر مصدومیت دو بازیکن مهم کهکشانی ها، بیل و بنزما، کام مادریدی ها را بعد از این بازی تهاجمی در هفته بیستم لیگ اسپانیا تلخ کرد. اتلتیکو مادرید با 3 گل از سد میزبانش لاس پالماس عبور کرد. برای اتلتیکو در این دیدار فلیپه لوئیز در دقیقه 17 و گریزمان در دقایق 69 و 89 موفق به گلزنی شدند. بارسلونا به یک برد راحت و پرگل 6 - 0 مقابل اتلتیک بیلبائو رسید. سوارز، برای آبی اناری پوشان در این مسابقه هتریک کرد. از نکات دیگر اخراج دروازه بان تیم بیلبائو در همان دقایق ابتدایی مسابقه بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها