X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 اسفند 1394, 08:00
کد خبر: 15396
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

فرصت سوزی مادریدی ها به نفع بارسلونا

فرصت سوزی مادریدی ها به نفع بارسلونا فرصت سوزی مادریدی ها به نفع بارسلونا
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...
فرصت سوزی مادریدی ها به نفع بارسلونا

تیم های بولونیا و یوونتوس از هفته بیست و ششم رقابت های سری آ ایتالیا در ورزشگاه رناتو دال آرا به قضاوت مسیمیلیانو ایراتی به مصاف هم رفتند. در این دیدار دو تیم نتوانستند توپی را از خط دروازه ها عبور دهند و در انتها، بازی با حساب 0-0 به پایان رسید. اینتر در شبی که ژوزه مورینیو پس از 6 سال مجددا به مه آتزا بازگشته بود، توانست با ارائه یکی از بهترین نمایش های فصل خود با نتیجه 3 -1 از سد سمپدوریا عبور کند تا موقتا به بحران عجیب و غریب خود پایان دهد. در ادامه دیدار های این هفته، آ اس رم موفق شد در خانه خود با نتیجه سنگین 5-0 پالرمو را در هم بکوبد تا با روحیه بسیار بهتر با لوچیانو اسپالتی به سوی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حرکتی جسورتر داشته باشد. ناپولی در دیداری خانگی مقابل میلان به تساوی 1-1 رضایت داد تا تیم جنوب ایتالیا فرصت صعود به صدر جدول را از دست دهد. در پایان این هفته یوونتوس با 58 امتیاز صدرنشین است.


دو تیم پاری سن ژرمن و رنس از هفته بیست و هفتم لیگ فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان بلان با نتیجه 4 - 1 پیروز از میدان خارج شدند. تیم فوتبال موناکو با 3 گل تروا را در هم کوبید. تیم لیل در دیداری حساس موفق به شکست 1 -0 لیون شد و در آخرین دیدار این هفته مارسی و سنت اتین به تساوی 1 - 1 رضایت دادند.


بایرن مونیخ در دیداری دشوار و در هفته بیست و دوم بوندس لیگا موفق شد تیم سختکوش دارمشتات را با نتیجه 3-1 از پیش روی بردارد تا وضعیت خود را در صدر جدول رقابت ها مستحکم تر کند. گل های باورایی ها را در این دیدار توماس مولر در دقایق 49 و 71 و لواندوفسکی در دقیقه 83 به ثمر رساندند. تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در دیداری حساس و پر حاشیه در بای آرنا با یک گل از سد لورکوزن گذشت. پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه 65 با پاس اریک دورم تک گل این دیدار را به ثمر رساند.


دو تیم اتلتیکومادرید و ویارئال از هفته بیست و پنجم لالیگای اسپانیا در ویسنته کالدرون و به قضاوت ادواردو پریتو به مصاف هم رفتند و در پایان امتیازات را بین خود تقسیم کردند. شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا در شبی که بهترین بازیکن جهان را نیز در جمع مصدومان پرشمار خود دیدند توانستند با دو گل سوارز پیروزی دیگری در رقابت های این فصل لالیگا را به حساب خود واریز کنند. البته مسی در دیدار بعدی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و 2 گل آبی اناری ها را در دیدار برابر آرسنال به ثمر رساند. رئال در شبی که رونالدو یک پنالتی این تیم را خراب کرد برابر مالاگا متوقف شد تا زیدان برای دومین بار در یک دیدار خارج از خانه امتیاز از دست بدهد. در پایان این هفته بارسلونا با 63 امتیاز در صدرجدول قرار دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها