X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 مرداد 1395, 09:11
کد خبر: 19950
خبرنگار: khani
نظرات: 2

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

از شهرآورد تبریز تا ملاقات طلایی‎‌های ایران

از شهرآورد تبریز تا ملاقات طلایی‎‌های ایران از شهرآورد تبریز تا ملاقات طلایی‎‌های ایران
پیش از آغاز تعطیلات چهار هفته‌ای لیگ برتر رقابت تیم‌های مدعی پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی برای صدرنشینی حسابی داغ خواهد شد.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، برای اولین بار در لیگ شانزدهم کلیه دیدارهای یک هفته از لیگ برتر در 2 روز پایانی هفته برگزار خواهد شد به این ترتیب که پس از برگزاری هفت دیدار در پنج شهر مختلف کشور پرونده این رقابت‌ها با انجام یک تک مسابقه در روز جمعه بسته می‌شود.
آغازگر رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر شهرآورد تبریز است که از ساعت 18 فردا بین ماشین‌سازی و تراکتورسازی برگزار می‌شود. رویارویی نماینده پرطرفدار تبریز با تیم تازه‌وارد در لیگ برتر اما قدیمی و ریشه‌دار در فوتبال ایران بدون تردید یکی از دیدارهای مهیج چهارمین هفته از لیگ برتر را رقم خواهد زد. آنچه به جذابیت این مسابقه می‌افزاید هم‌امتیاز بودن این 2 تیم همشهری است که با پنج امتیاز پشت سر پرسپولیس و سپاهان فعلاً رده‌های سوم و چهارم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.
به فاصله کوتاهی پس از اتمام شهرآورد تبریز سوت آغاز دیدار سومین نماینده این شهر برابر میزبان اصفهانی در ورزشگاه فولادشهر به صدا در خواهد آمد. تیم پُرمهره گسترش فولاد که در سه هفته ابتدایی لیگ شانزدهم هیچ گلی به ثمر نرسانده است کار سختی برای شکستن این طلسم برابر ذوب‌آهن دارد.
از تیم صدرنشین پرسپولیس اما انتظار می‌رود که در ورزشگاه آزادی حداکثر امتیازات بازی با صبا را به حساب خود واریز کند. در عوض، تیم رده دومی سپاهان برای ماندن در بالای جدول چالش دشواری را پیش روی خود می‌بیند و باید در رویایی طلایی‌پوشان فوتبال ایران که در ورزشگاه تختی اتفاق خواهد افتاد در حضور هواداران پُرشور آبادانی هم با گرمای این شهر کنار بیاید هم بر حریفی غلبه کند که هفته پیش استقلال تهران را در ورزشگاه آزادی به زانو درآورد.
پرونده دیدارهای هفته چهارم غروب جمعه با دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و فولاد در ورزشگاه ثامن بسته خواهد شد تا برخلاف هفته‌های دوم و سوم که مسابقات لیگ برتر از مشهد شروع شد این رقابت‌ها این بار در این شهر به پایان برسد.
پس از اتمام هفته چهارم لیگ برتر به مدت چهار هفته تعطیل خواهد بود تا اینکه از نوزدهم شهریورماه مجدداً پیگیری خواهد شد.
برنامه کامل رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:
پنجشنبه، بیست و یکم مرداد 95
ماشین‌سازی تبریز - تراکتورسازی تبریز، ورزشگاه نامعلوم(!)، ساعت 18
پیکان تهران - استقلال تهران، ورزشگاه شهدای شهر قدس، ساعت 18 و 15 دقیقه
ذوب‌آهن اصفهان - گسترش فولاد تبریز، ورزشگاه فولادشهر، ساعت 20 و 15 دقیقه
سایپا تهران - پدیده خراسان، ورزشگاه شهید دستگردی تهران، ساعت 20 و 20 دقیقه
استقلال خوزستان - نفت تهران، ورزشگاه غدیر اهواز، ساعت 20 و 30 دقیقه
صنعت نفت آبادان - سپاهان اصفهان، ورزشگاه تختی آبادان، ساعت 20 و 30 دقیقه
پرسپولیس تهران - صبا قم، ورزشگاه آزادی، ساعت 20 و 30 دقیقه
جمعه، بیست و دوم مرداد 95
سیاه‌جامگان مشهد - فولاد خوزستان، ورزشگاه ثامن مشهد، ساعت 18 و 50 دقیقه
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها