X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 دی 1396, 14:35
کد خبر: 25525
خبرنگار: talaei
نظرات: 0

در خط حمله سپاهان چه می‌گذرد

دو بازیکن، 14 گل و دیگر هیچ‌!/ پرواز ساسان با پنالتی‌ها

دو بازیکن، 14 گل و دیگر هیچ‌!/ پرواز ساسان با پنالتی‌ها دو بازیکن، 14 گل و دیگر هیچ‌!/ پرواز ساسان با پنالتی‌ها
جلال‌الدین علی‌محمدی و ساسان انصاری دو بازیکنی هستند که در این فصل 14 گل از 20 گل سپاهان را به ثمر رسانده‌اند و هیچ بازیکن دیگری نتوانسته در این تیم بیش از یک گل به ثمر برساند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس از اصفهان، پیش از شروع فصل که ساسان انصاری به تیم سپاهان پیوست، هواداران این تیم خوشحال از جذب یک مهاجم گل‌زن بودند اما در نیم‌فصل اول این بازیکن در امر گل‌زنی ناکام بود.

مهرداد محمدی دیگر بازیکنی بود که با چنین شرایطی به تیم سپاهان در فصل قبلی به این تیم پیوسته بود؛ پای ساسان انصاری بالاخره به گل‌زنی در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول باز شد ولی مهرداد محمدی همچنان پس از دو فصل حضور در سپاهان در امر گل‌زنی ناکام بوده است.

ساسان که در فصل گذشته دومین گل‌زن لیگ بود، در این فصل 7 گل به ثمر رسانده است و فاصله نسبتا زیادی با علی علیپور پرسپولیس دارد که این روزها خوش می‌درشد و به تنهای با 12 گل در صدر جدول گل‌زنان لیگ حضور دارد.

البته موفقیت انصاری در گل‌زنی مرهون پنالتی‌هایی است که برای تیمش در این فصل گرفته شده و 4 گل از 7 گل او از روی پنالتی به ثمر رسیده است تا پنالتی‌زن‌ترین بازیکن لیگ لقب بگیرد و این به بدین معناست که او تنها 3 بار در جریان بازی موفق به گل‌زنی شده است.

بار خط حمله سپاهان در این فصل بر دوش جلال‌الدین علی‌محمدی بوده است که موفق شده تا اینجای کار پا به پای مهاجم اول این تیم 7 گل به ثمر برساند تا یک تنه جور خط حمله چند میلیاردی سپاهان را بکشد.

سپاهان در نیم‌فصل اول تنها یک ضربه پنالتی گرفته بود اما در چهار بازی نیم‌فصل دوم این تیم سه ضربه پنالتی به دست آورده است که ساسان انصاری با گل کردن این ضربات توانست خود را در جدول گل‌زنان لیگ بالا بکشد.

نکته جالب‌تر در خط حمله سپاهان این است که بجز جلال‌الدین علی‌‌محمدی و ساسان انصاری، هیچ بازیکن دیگری موفق به زدن دو گل برای این تیم نشده است و همگی نهایت یک گل برای تیم‌شان به ثمر رسانده‌اند.

به ثمر رساندن همین تعداد پنالتی و در موقعیت قرار گرفتن ساسان انصاری و خطاهایی که از بازیکنان حریف در محوطه جریمه می‌گیرد، می‌تواند یک فاکتور مثبت در تیم کرانچار باشد اما سپاهان در این روزها بیشتر از این که چشم انتظار اتفاقات برای به گل رسیدن باشد، باید با برنامه به میدان برود و بتواند علاوه بر بازی خوب، دروازه حریفان را هم باز کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها