X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 دی 1396, 11:41
کد خبر: 25552
خبرنگار: lark
نظرات: 2

به دلیل مصدومیت

کامیابی‌نیا بازی مقابل سپاهان و پیکان را از دست داد

کامیابی‌نیا بازی مقابل سپاهان و پیکان را از دست داد کامیابی‌نیا بازی مقابل سپاهان و پیکان را از دست داد
کمال کامیابی‌نیا بعد از تمرین دوشنبه در استخر آسیب دید و حالا برانکو و پرسپولیس یکی از بهترین و آماده ترین بازیکنان‌شان را حداقل برای سه هفته از دست داده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، اتفاقی که پرسپولیسی‌ها تکرارش را شاید هرگز در تصور نداشتند اما یک بار دیگر به آن دچار شده‌اند و در میان همه نگرانی‌هایشان، باید منتظر بازگشت هافبک مصدوم‌شان به تمرینات باشند.
کامیابی‌نیا که دوشنبه شب از بیمارستان مرخص شده بود، دیروز فقط استراحت کرد و برنامه‌های درمانی‌اش را هم از امروز پیگیری خواهد کرد. او پیش از هر اقدامی باید از کتف آسیب‌دیده‌اش سی‌تی‌اسکن و ام‌آر‌آی می‌گرفت چرا که قسمت آسیب‌دیده هم بافت عضلانی دارد و هم بافت استخوانی اما قبل از کم شدن التهاب و سی اتی اسکن آنچه پرسپولسی‌ها بیم آن را داشتند اتفاق افتاد. در این ارتباط میثم علیپور فیزیوتراپ تیم پرسپولیس توضیح داد: «صبح امروز(سه‌شنبه) با کامیابی‌نیا به بیمارستان بهمن رفتیم تا دکتر اصلانی جراح متخصص شانه که جراحی کمال در ماه اردیبهشت را بر عهده داشت، معاینه لازم را انجام بدهند. ایشان پس از معاینه گفتند با توجه به نوع در رفتگی، بازیکن می‌تواند پس از سه هفته استراحت، اقدامات پزشکی و ثابت کردن شانه، بازی فوتبال را از سر بگیرد. البته در این مدت برنامه‌های فیزیوتراپی، تمرینات لازم و تدابیر ویژه برای تسریع روند درمان انجام می‌شود. ضمنا کامیابی‌نیا با دست ثابت شده و بدون برخورد فیزیکی شدید در تمرینات هم حاضر خواهد شد.»
بدین ترتیب کمال که این هفته محروم است دو بازی حساس مقابل پیکان و سپاهان را هم از دست خواهد داد و احتمالا باید برای بازی با نفت آبادان در هفته بیست و سوم آماده شود
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها