X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 فروردین 1397, 19:59
کد خبر: 26387
خبرنگار: khani
نظرات: 6

هواداران به بازیکنان آرامش بدهند

ابراهیم‌زاده: باید فکر کنیم که در لیگ برتر می‌مانیم

ابراهیم‌زاده: باید فکر کنیم که در لیگ برتر می‌مانیم ابراهیم‌زاده: باید فکر کنیم که در لیگ برتر می‌مانیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: همانطور که نفت اشتباه کرد بازیکنان تیم ما هم اشتباه کردند و می‌توانستیم بهتر از این هم باشیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، منصور ابراهیم‌زاده بعد از تساوی خانگی یک بر یک مقابل نفت آبادان در نشست خبری گفت: در روزی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم و تفاضل گل‌مان را هم افزایش بدهیم مساوی شد. با بازی که برای ما نابخشودنی بود بازی را یک امتیاز به ‌آنها دادیم. در حالیکه هم از عمق حرکت کردیم هم شوت زدیم و هم ارسال کردیم. باید به بازی های دیگر فکر کنیم و در دو بازی آینده بتوانیم نتیجه خوبی برای تیم رقم بزنیم و رقم بزنند. همانطور که نفت اشتباه کرد بازیکنان تیم ما هم اشتباه کردند و می‌توانستیم بهتر از این هم باشیم.


ابراهیم زاده در مورد اینکه بازیکنان سپاهان استرس زیادی دارند و این استرس روی کیفیت فنی آنها تاثیرگذاشته گفت: برای اینکه ببینیم چنین چیزی درست بوده باید به شرایط نگاه کنیم. با همین شرایط به تیم نفت نباختیم. شرایط ما نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. در بخش های مختلف از جمله روانشناسی تغییر کرده‌ایم اما باید بیشتر کار کرد. استرسی که به بازیکنان غالب می‌شود اکنون کم شده البته برطرف نشده است. زمان طولانی مدتی نیاز داریم اما بیشتر اوقات استرس بازیکنان را بیشتر تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر توپ ها را گل نکردیم به دلیل بی دقتی و ضعف تکنیکی بود. وقتی توپی آسان را از دست می‌دهیم بیشتر به بی دقتی مربوط می‌شود زیرا این بازیکن راحت شوت و دریبل می‌زند. بازیکنان ما بسیار بی دقت هستند.
وی افزود: در بعد روانی زیاد کار کرده ایم و در گذشته مشکلات این بخش زیاد بوده و تاکنون فقط بخشی از آن برطرف شده است.
وی در مورد اینکه هنوز بین بازیکنان هماهنگی برای زدن ضربه های کاشته وجود ندارد، گفت: اینطور که شما سوال می‌کنید همه ما را زیر سوال بردید زیرا در مورد من دارید صحبت می‌کنید. قبل از حضور من هم در تیم شرایط همین گونه بود؟ الان هم روی هر ضربه ای بازیکن ضربه زننده مشخص است و در هر پست دو بازیکنانی مثل شریفی، آقایی، محمدی و چپ پا هستند و انتخاب ضربه زدن هم بین آنها خواهد بود. اینگونه که شما می‌گویید نیست. ضربه کاشته‌هایی که از کنار می‌زنیم کاملا مشخص است که کدام بازیکنان مسئول ضربه زدن هستند. می‌توانید بپرسید که ضربات ایستگاهی زیادی داشتید اما بخوبی از آن استفاده نکردید! اگر دو بازیکن سمت توپ می‌روند برای پاس کوتاه یا حرکت دیگری است. متاسفانه باید بحث‌های تاکتیکی‌ام را هم اینجا بگویم. سمت چپ و راست ما زننده های ضربه های کاشته مشخص است. ضربه ها را بازیکنان بد زدند.

ابراهیم زاده افزود: بازیکنان ما گاهی بی دقتی می‌کنند. اگر به ضربه های کاشته های تیم های دیگر دقت کنید پشت یک ضربه کاشته ۴ بازیکن قرار می‌گیرند و یکی به توپ ضربه می زند و این مسایل تاکتیکی است. امروز ضربه های کاشته های ما بد زده شد ولی بی نظمی در تیم ما وجود ندارد.
سرمربی سپاهان در مورد فاصله ۵ امتیازی سپاهان با نفت و احتمال بقایش در لیگ برتر و اینکه هفته آینده سپاهان با استقلال خوزستان بازی دارد و با ویسی باید مقابله کند ، اظهار داشت: باید به این فکر کنیم که آنقدر خوب باشیم که آینده را روشن کنیم. باید فکر کنیم که در لیگ برتر می‌مانیم و از بازیکنان حمایت کنیم. علی محمدی بعد از مصدومیت به تیم ‌آمده است و یکی از بازیکنان تیم است مثل سایر بازیکنان، در بازی با استقلال خوزستان باید به این فکر کنیم که خوب بازی کنیم و آرامش داشته باشیم و به حاشیه ها و اتفاقات دیگر توجهی نداشته باشیم تا به مشکل برنخوریم.

وی در مورد شعار حیاکن رها کن هواداران اظهار داشت: هواداران تا دقیقه ۹۰ بازی تشویق کردند. حتی در تبریز هم تا دقیقه 3+90 بازیکنان را تشویق کردند و امروز هم همین گونه بود. اینکه هواداران چنین شعارهایی می‌دهند را باید به قبل نگاه کنید. فرق هوادار با ما این است که وقتی تیمی دو بار به یک تیم می‌بازد دوست دارد برای بار سوم برنده شود. همین چهار بازیکن خارجی تیم نفت در دقایق پایانی بازی را برای تیمشان در می آورند اما در بازی امروز بازیکنان ما خیلی خوب آنها را کنترل کردند. هواداران با همه تعصبی که دارند از تیم برد می‌خواهند. هواداران به این فکر کنند که بازیکنان با تمام وجود کار می کنند و ما هم همین موجودی را داریم. در پایان فصل این اتفاقات مشکلی را حل نمی‌کند. هواداران دوست دارند شعار بدهند. نباید به این مساله فکر کنیم که به آنها خط داده شده یا نه، هیچ موضعی نمی‌گیرم. این بازی تمام شد و باید به فکر بازی بعدی باشیم و در این مدت باید به بازیکنان آرامش بدهیم این خواسته من از هواداران است.

ابراهیم زاده در مورد شایعه پراکنی و صحبت‌هایی که گفته می‌شود از طرف مدیران کارخانه سپاهان انجام می شود، آیا بازیکنان با شنیدن این حرف ها می‌توانند بازی کنند، گفت: این دیدگاهی است که شما دارید. من در مورد مسایل خودم صحبت می‌کنم. ابراهیم زاده در زمانی که شاید هیچکس تیم را قبول نمی‌کرد به سپاهان آمد. اینکه در دهه اول قرن بیست و یکم در چه جایگاهی قرار گرفتند و قبلا در کجا قرار داشتند. فوتبالی که تیم من بازی می‌کند مشخص است. نگران این نیستم و تا زمانی که در سپاهان هستم هدف هایم در مورد درک فوتبال، قدرت فوتبال و آموزش فوتبال پیگیری می‌کنم و از هیچ چیز هم نمی‌ترسم. هر مربی دیگری هم بیاید و بازیکنان در پازل تاکتیکی اش نباشد بازیکن را بازی نمی‌دهد. اگر بازیکنانی که بخواهند از تیم هم بروند باید خوب بازی کنند تا دیده بشوند.

وی افزود: سپاهان فقط می‌تواند ۶ بازیکن لیگ برتری بگیرد و نمی‌تواند همه بازیکنانش را تغییر بدهد. تیم سپاهان ۹۰ درصد نسبت به قبل ترکیبش تغییر کرده و این تغییرات مشکل ساز می‌شود. نگران موضوعی که شما می‌گویید نیستم زیرا بازیکنانی که با آنها کار می‌کنم را باور دارم. اگر هر کسی حرفی می‌زند مشکل خودش است. تنها کسی که می‌تواند به ما ضربه بزند خود ما هستیم. وقتی به آینه نگاه می‌کنیم اگر به خودمان لبخند بزنیم به خودمان لبخند زده‌ایم و اگر هم ضربه بزنیم به خودمان ضربه زده‌ایم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها