X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1397, 10:57
کد خبر: 26396
خبرنگار: khani
نظرات: 1

با حضور ستاره‌های سرنوشت‌ساز؛

انصاری در تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر

انصاری در تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر انصاری در تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر
استقلال و پرسپولیس برخلاف همیشه حضور پرتعدادی در تیم منتخب هفته نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام 8 بازی در 3 روز به پایان رسید و تیم‌ها با نتایج مختلفی که کسب کردند تغییراتی در جدول ایجاد کردند. در این میان برخی از بازیکنان بهتر از سایرین ظاهر شده و با عملکرد موفق خود توانستند در نتیجه تیم‌شان تاثیرگذار باشند که در اینجا تیمی منتخب از بهترین بازیکنان هفته تشکیل دادیم:

دروازه‌بان: سعید جلالی‌راد (پدیده)
عملکرد خوبی مقابل مهاجمان نفت داشت و توانست با واکنش‌های به موقع در بسته نگه‌داشتن دروازه تیمش و کسب 3 امتیاز بازی نقش موثری ایفا کرد.

مدافع: میلاد فخرالدینی (ذوب‌آهن)
مثل همیشه در ترکیب تیمش خوش درخشید و توانست هم در دفاع و هم در حمله حرکات مثبتی داشته باشد و پاس گلی که برای محمدرضا حسینی ارسال کرد بازی خوبش را تکمیل کرد.


مدافع: پژمان منتظری (استقلال تهران)
به روزهای اوج خودش بازگشته و تبدیل به همان مدافع با تجربه و مستحکمی شده که از او انتظار می‌رفت. منتظری هم در دفاع راست و هم در دفاع میانی عملکرد مثبتی دارد.

مدافع: فرشاد محمدی‌مهر (پارس جم)
تلاش زیادی برای بسته نگه داشتن دروازه پارس مقابل پرسپولیس داشت و بارها سد راه حملات سرخپوشان شد و اگرچه خودش و هم تیمی‌هایش در ثبت کلین شیت ناکام ماندند ولی عملکرد خوبش قابل تقدیر است.

مدافع: علیرضا نورمحمدی (سپیدرود)
تجربه بالای خودش را به خوبی به کار گرفت تا ستون دفاعی تیمش در دیدار حساس و دشوار مقابل تراکتورسازی باشد و عملکرد خوبش در پیروزی یک بر صفر موثر بود.


هافبک: کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)
پرسپولیس در آستانه شکست قرار داشت و به همین دلیل برانکو مجبور شد وی را به بازی بفرستد. کامیابی‌نیا در دقایق پایانی بازی تک گل تساوی بخش تیمش را هم به ثمر رساند.


هافبک: مثیم تهیدست (سپیدرود)
عملکرد درخشانی مقابل تراکتورسازی داشت و در پیروزی تیمش نقش بسزایی ایفا کرد.

هافبک: مگنو باتیستا (صنعت نفت)
مقابل سپاهان به خوبی در خط میانی تیمش ایفای نقش کرد و بازی کم اشتباهش باعث شد هافبک‌های سپاهان مقابل او به زحمت بیافتند.

هافبک: سرور جپاروف (استقلال تهران)
بازهم هافبک ازبکستانی توانست عملکرد مثبتی در خط میانی تیمش داشته باشد و پاس گلی که به قربانی داد تکمیل کننده بازی خوبش بود.

مهاجم: ساسان انصاری (سپاهان)
بارها خط دفاع صنعت نفت را آزار داد، یک پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرد تا روز خوبش را مقابل صنعت نفت جشن بگیرد.

مهاجم: رضا خالقی‌فر (گسترش فولاد)
این روزها حسابی در اوج قرار دارد و پس از دبل مقابل استقلال خوزستان، تک گل تیمش در بازی با استقلال تهران را هم به ثمر رساند تا یک امتیاز با ارزش به تیمش برسد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها