X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اردیبهشت 1397, 15:08
کد خبر: 26470
خبرنگار: khani
نظرات: 19

سوال هواداران از مدیران باشگاه؛

شاکله سپاهان باید حفظ شود؟

شاکله سپاهان باید حفظ شود؟ شاکله سپاهان باید حفظ شود؟
با وجود نتایج ضعیف سپاهان، مدیران باشگاه از لزوم حفظ شاکله اصلی تیم برای فصل بعد می‌گویند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر با شکست مقابل استقلال خوزستان به رتبه چهاردهم لیگ برتر سقوط کرد و بدترین شرایطش در تاریخ لیگ برتر را تجربه می‌کند.

29 امتیاز از 29 بازی آمار ضعیف و غیر قابل دفاعی است که مجموعه سپاهان تا هفته ما قبل پایانی لیگ برتر به ثبت رسانده و این نتایج معنی دیگری به جز تصمیمات اشتباه در شروع و ادامه لیگ برتر و البته نیاز به تغییرات اساسی برای فصل آینده ندارد.

سپاهان در ابتدای فصل خریدهای پر سروصدایی انجام داد و در طول فصل و پنجره نیم فصل هم تغییرات زیادی داشت ولی هیچ کدام اوضاع این تیم را به سمت بهتر شدن نبرد تا هواداران این تیم خشمگین‌تر از همیشه خواهان رسیدگی به اوضاع سپاهان باشند.

این مسائل در حالی اتفاق افتاده است که مسعود تابش و سایر مسئولان سپاهان در مصاحبه‌های اخیر خود در مورد تغییرات در فصل نقل و انتقالات عنوان می‌کنند که قرار است شاکله اصلی تیم حفظ شود و با خرید محدود چند بازیکن اقدام به تقویت تیم کنند و قرار نیست تغییرات عمده و اساسی در تیم داده شود.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که نتایج سپاهان گویای نیاز تیم به تغییرات دارد و اگر قرار است شاکله کنونی بازیکنان توانایی رساندن این تیم به موفقیت را داشته باشند در فصل جاری حداقل تا حدی چنین موضوعی را نشان می‌دادند.

در جمع بازیکنان کنونی سپاهان شاید به جرئت بتوان گفت 5 یا 6 بازیکن هستند که سوای نتایج ضعیف تیم عملکرد نسبتاً خوبی داشتند و حفظشان برای فصل بعد منطقی به نظر می‌رسد ولی نفرات زیادی هستند که با وجود هزینه زیاد و دستمزد بالا کارایی نداشتند و حفظ آنها با این شرایط توجیه عقلانی ندارد.

باید دید خشم هواداران سپاهان و خواسته آنها از مسئولان باشگاه باعث تغییر برنامه‌هایشان در نقل و انتقالات خواهد شد و یا مدیران باشگاه مطابق تصمیمات گذشته خودشان عمل می‌کنند و تیم فصل بعد را بر همین اساس خواهند بست.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها