X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 خرداد 1397, 08:25
کد خبر: 26664
خبرنگار: khani
نظرات: 4

کربکندی: قلعه‌نویی سپاهان را هوشمندانه انتخاب کرد

کربکندی: قلعه‌نویی سپاهان را هوشمندانه انتخاب کرد کربکندی: قلعه‌نویی سپاهان را هوشمندانه انتخاب کرد
سرمربی اسبق ذوب آهن اصفهان گفت: امیر قلعه‌نویی می‌دانست تکرار نایب قهرمانی با ذوب آهن سخت است و هوشمندانه تیم سپاهان را انتخاب کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،رسول کربکندی در گفت وگو با فارس در مورد انتخاب امید نمازی به عنوان سرمربی ذوب آهن و حضور امیر قلعه‌نویی در تیم سپاهان گفت: شاید حضور نمازی در ذوب آهن برای برخی سوال برانگیز بود اما به هر حال او مربی جوانی است که دستیار کی‌روش بوده است. من با نمازی کار نکرده‌ام اما به هر حال مربی باسوادی است. مربی تیم ملی جوانان آمریکا بوده است با این حال کار سختی در ذوب آهن دارد.ذوب آهنی که نایب قهرمان لیگ برتر شده و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد. طبیعی است انتظارات از ذوب آهن بالا رفته است. شاید به همین دلیل هم امیر قلعه‌نویی از ذوب آهن به سپاهان رفت. او می‌دانست تکرار نایب قهرمانی برای ذوب آهن سخت است.
وی افزود: اکنون قلعه‌نویی سرمربی سپاهانی شده که فصل گذشته در رده چهاردهم جدول قرار داشته و قطعا کار با این تیم از ادامه حضور در تیم نایب قهرمانی آسان‌تر است. ضمن اینکه قلعه‌نویی سابقه حضور در سپاهان را هم دارد و با این تیم به افتخاراتی رسیده و تماشاگران سپاهان هم بعد از ۲ -۳ سال حضور ناموفق سپاهان در لیگ خواهان حضور قلعه‌نویی در این تیم بودند و به همین دلیل در جریان رقابت‌های لیگ مدام قلعه‌نویی را تشویق می‌کردند. کار قلعه‌نویی در سپاهان سخت نیست زیرا تیم چهاردهم جدول را تحویل گرفته و آن طور که شنیده‌ام بودجه خوبی هم برای فصل آینده سپاهان در نظر گرفته شده مدیران باشگاه در ۲ سال گذشته به خاطر شرایط سپاهان از سوی تماشاگران تحت فشار بوده‌اند. انتخاب قلعه‌نویی هوشمندانه بود ضمن اینکه طبق شنیده‌های من در قرارداد قلعه‌نویی آپشن‌های زیادی مثل کسب سهمیه آسیایی و کسب عنوان قهرمانی وجود دارد که می‌تواند این مربی را ترغیب کند.
کربکندی با اشاره به حضور نمازی در تیم ملی جوانان آمریکا گفت: کار نمازی در ذوب آهن به مراتب سخت‌تر از تیم ملی جوانان آمریکاست هرچند ذوب آهن یک تیم بی‌دردسر و بی‌حاشیه است و در این چند سال بازیکنانش را حفظ کرده البته اینکه چه تعداد از این بازیکنان از ذوب آهن جدا می‌شوند از آن بی‌خبرم اما ذوب آهن یک تیم بی‌حاشیه و کاملی است. البته تماشاگر هم کمتر دارد.
سرمربی اسبق ذوب آهن در مورد اینکه کی‌روش بعد از جدایی امید نمازی مدعی شد که کار او در تیم ملی را « عباس آقا» هم می‌توانست انجام بدهد اظهار داشت: اینکه دستیار کی‌روش چقدر در تیم ملی نقش داشته مساله‌ای است که از آن بی‌خبرم اما به هر حال نمازی در کنار مربی بزرگی حضور داشته و از او درس گرفته است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها