X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 خرداد 1397, 11:30
کد خبر: 26768
خبرنگار: khani
نظرات: 15

سرپرست سپاهان هم رفت

تابش : تا هفته آینده دو بازیکن لیگ برتری سپاهان مشخص میشود

تابش : تا هفته آینده دو بازیکن لیگ برتری سپاهان مشخص میشود تابش : تا هفته آینده دو بازیکن لیگ برتری سپاهان مشخص میشود
مدیرعامل باشگاه سپاهان از جدایی مهدی اخوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مسعود تابش در گفت‌وگو با ایمنا، در پاسخ به این سوال که آیا مسولیت سرپرستی تیم همچنان برعهده اخوان است یا خیر؟ گفت: مهدی اخوان دیگر در تیم حضور ندارد و در حال رایزنی هستیم تا سرپرست جدید تیم را مشخص و اعلام کنیم.
وی در خصوص جذب بازیکنان در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: شش بازیکنی که تا الان خریداری کردیم همه مدنظر قلعه‌نویی بوده است، دو بازیکن لیگ برتری دیگر می‌توانیم خریداری کنیم که تا هفته آینده این نفرات مشخص می‌شوند و با توجه به اینکه دستی بر آتش داریم بر روی این بازیکنان کارشناسی شده اقدام کردیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد قانون جذب سه بازیکن زیر ۲۵ سال، تصریح کرد: هنوز این قانون به ما ابلاغ نشده اما باشگاه سپاهان از این قانون استقبال می‌کند چون آکادمی باشگاه سپاهان فعال است و بازیکنان زیادی دارد که در یک مقطع، از سن ۲۳ سال خارج می‌شوند و در عین جوانی و خوب بودن نه می‌توانند در لیست بزرگسالان باشند و نه زیر ۲۳ سال، در صورتی که با شش ماه تا یکسال تداوم و تمرین، می توانند بازیکنان مؤثری برای تیم باشند.
تابش افزود: برای این قانون از باشگاه‌ها نظرسنجی نکردند اما به نظر من قانون خوبی است.
وی تصریح کرد: قلعه‌نویی لیستی برای جذب بازیکنان زیر ۲۵ سال داده اما قطعی نیست و با توجه به شرایط، احتمال جابه‌جایی پنج تا ۱۰ درصدی در لیست وجود دارد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: دو بازیکن خارجی دیگر می‌توانیم جذب کنیم که هنوز قلعه‌نویی پیشنهاد مشخصی برای این بازیکنان به ما نداده اما دو، سه نفر بازیکن خارجی رصد کردیم که تا قبل از شروع تمرینات به جمع بندی می رسیم و بازیکنان خارجی‌ را جذب می‌کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها