X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 خرداد 1397, 19:26
کد خبر: 26813
خبرنگار: khani
نظرات: 3

عصر امروز؛

نخستین جلسه تمرینی سپاهان در فصل هجدهم برگزار شد

نخستین جلسه تمرینی سپاهان در فصل هجدهم برگزار شد نخستین جلسه تمرینی سپاهان در فصل هجدهم برگزار شد
نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال سپاهان برای آغاز فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از مهر، نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال سپاهان برای آغاز فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد.
این جلسه تمرینی از دقایقی پیش در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با حضور امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم سپاهان و اعضای کادر فنی سپاهان برگزار شد.
در این جلسه تمرینی بازیکنان تیم اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان حضور پیدا کرده و پس از شنیدن صحبت‌های سرمربی و مسئولان باشگاه اصفهانی، تمرین خود را آغاز کردند.
در حال حاضر میگوئل تکسیرا به عنوان مربی اول تیم سپاهان فعالیت می‌کند و روی تاوارس مربی‌دروازه‌بانان، جلال امیدیان مربی این تیم و همچنین بیاض پورممی به عنوان مربی بدنساز این تیم فعالیت می‌کند و سعید الهویی نیز به عنوان آنالیزور سپاهان حاضر خواهد بود.
همچنین زاغی‌نژاد، مربی اصفهانی سابق تیم سپاهان بار دیگر به عنوان مربی این تیم، در کنار امیر قلعه‌نویی به فعالیت می‌پردازد.
سپاهان در فصل جدید پس از امضای قرارداد با امیر قلعه‌نویی، با بازیکنان مختلفی قرارداد امضا کرده و محمد ایران‌پوریان، کی‌روش استنلی سوارز، پیام نیازمند، سجاد شهباززاده، شهاب عادلی، خالد شفیعی و ابراهیم صالحی و همچنین مهدی کیانی را جذب کرده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها