X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 خرداد 1397, 19:52
کد خبر: 26815
خبرنگار: khani
نظرات: 5

سپاهان دارای پتانسیل‌های خوبی است

قلعه نویی: بازیکنان سپاهان "محرم نویدکیا" را الگوی خود بدانند

قلعه نویی: بازیکنان سپاهان "محرم نویدکیا" را الگوی خود بدانند قلعه نویی: بازیکنان سپاهان "محرم نویدکیا" را الگوی خود بدانند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بارها به بازیکنان گفته‌ام "محرم نویدکیا" را باید الگوی خود بدانید؛ نماد باشگاه از لحاظ فنی و رفتاری نویدکیا است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، امیر قلعه نویی عصر امروز در حاشیه تمرین تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: خوشحالم بار دیگر در تیم سپاهان حضور دارم؛ بودن در سپاهان لیاقت می‌خواهد چرا که سپاهان تیم بزرگی است و طرفداران با معرفتی دارد.
وی گفت: دوسالی که در سپاهان بودم ‌تیم تا جایگاه‌های پایینی رفت ولی با حمایت‌های طرفداران دو سال در جایگاه‌های رفیع لیگ قرار گرفتیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: سپاهان دارای پتانسیل‌های خوبی است؛ آنچه در توان داریم به میدان می‌آوریم تا به جایگاه شایسته خود برسیم.
وی گفت: به بچه‌ها بارها گفته‌ام محرم نویدکیا را باید الگوی خود بدانید؛ نماد باشگاه از لحاظ فنی و رفتاری محرم نویدکیا است.
قلعه نویی از مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تشکر کرد و افزود: این شرکت در جاهایی همچون مسئله آب و کمک به آزادی زندانیان ورود داشته است؛ باید دست بوس کارگران این شرکت باشیم.
وی خطاب به هواداران گفت: تیم خود را حمایت و به تیم‌مقابل را احترام بگذارید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها