X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 خرداد 1397, 20:40
کد خبر: 26817
خبرنگار: khani
نظرات: 7

از تشویق خاص حاج صفی با لقب "فابرگاس" تا درخواست ویژه قلعه نویی

از تشویق خاص حاج صفی با لقب "فابرگاس" تا درخواست ویژه قلعه نویی از تشویق خاص حاج صفی با لقب "فابرگاس" تا درخواست ویژه قلعه نویی
هواداران سپاهان احسان حاج صفی ملی پوش این تیم که هم اکنون در روسیه به سر می‌برد را با شعار " حاج صفی فابرگاس" تشویق کردند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، حواشی نخستین جلسه تمرین تیم فوتبال سپاهان به شرح زیر است: تمرین تیم فوتبال سپاهان با قرائت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی آغاز شد. نکته قابل توجه درخواست امیر قلعه نویی از مجری تا بگوید همگی دست به دعا برداشته و دعای فرج را همگی بخوانند، همخوانی دعای فرج توسط هواداران از صحنه‌های دیدنی تمرین امروز بود.
یکی از هواداران سپاهان با دست نوشته‌‌ای شامل "امیر بی گزندی تو، به خانه‌ات سپاهان بزرگ خوش آمدی ژنرال" از امیرقلعه نویی استقبال کرد.
هواداران سپاهان احسان حاج صفی ملی پوش این تیم که هم اکنون در روسیه به سر می‌برد را با شعار " حاج صفی فابرگاس" تشویق کردند.
همچنین شعار معروف سپاهانی‌ها " هی کی میاد اصفهان 4 تایی برمی‌گرده" از جمله شعارهایی بود که هواداران سپاهان با آن به استقبال فصل جدید لیگ برتر رفتند.
سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان حضور داشت.
در حاشیه تمرین امروز از "جازان" مدیر کانون هواداران باشگاه سپاهان تقدیر شد.
حسین پاپی ( کاپیتان)، رسول نویدکیا، مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، ساسان انصاری، عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، میلاد سرلک، مهرداد محمدی، ابراهیم صالحی، خالد شفیعی، سجاد شهباززاده، پیام نیازمند، مهدی امینی، رضا میرزایی، رضا دهقان، شهاب عادلی، مهدی رحیمی، ایمان زکی زاده و علی کی خسروی بازیکنان سپاهان در لیگ جدید هستند که امروز در تمرین این تیم حضور داشتند.
رسول نویدکیا که مدتی در مصدومیت به سر می‌برد امروز جداگانه به تمرین پرداخت. همچنین دروازه بانان سپاهان نیز زیر نظر مربی دروازه بان‌های این تیم تمرین کردند.
از تشویق خاص حاج صفی با لقب "فابرگاس" تا درخواست ویژه قلعه نویی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها