X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 خرداد 1397, 15:18
کد خبر: 26836
خبرنگار: khani
نظرات: 5

صلصالی :گفتند بازیکن حاشیه‌ای هستم تا خودشان را تبرئه کنند

بصیرت: هواداران صبوری کنند سپاهان به اوج بر می‌گردد

بصیرت: هواداران صبوری کنند سپاهان به اوج بر می‌گردد بصیرت: هواداران صبوری کنند سپاهان به اوج بر می‌گردد
بازیکنان روزهای نه چندان دور ذوب آهن و سپاهان در شبی فوتبالی از این روزهایشان گفتند، از بی توجهی باشگاه و از توهین کردن‌ها گفتند.
به گزارش برنا- اصفهان،محمد صلصالی و مجید بصیرت که مهمانان این هفته برنامه ورزشی ضربه آزاد شبکه اصفهان بودند در خصوص برخی از مسائل فوتبالی اصفهان این گونه صحبت کردند:
محمد صلصالی با گلایه از رفتار برخی از مسئولان ذوب آهن گفت: حدود دو سالی است که فوتبال بازی نمی‌کنم. شرایط به گونه‌ای شد که دیگر بازی نکنم و به همین دلیل در کلاس مربیگری A آسیا شرکت کردم و در صدد هستم در دوره B نیز شرکت کنم.
شایعه کردند من حاشیه‌ای هستم
وی افزود: زمانی که از ذوب آهن جدا شدم مصاحبه‌های زیادی علیه من شد. گفتند که من فرد حاشیه‌ای هستم و جو تیم را بر هم می‌زنم. شایعه درست کردند که خودشان را تبرئه کنند.
وی ادامه داد: تنها یک بار مصاحبه کردم و آن هم در پاسخ مصاحبه‌ای بود که بر علیه من شده بود. هر بازیکنی یک روز فوتبالش را شروع و روز هم باید از فوتبال خداحافظی کند. آخرین برخوردها برای بازیکنان در روزهای رو به اتمام فوتبالشان خیلی مهم است.
صلصالی خاطر نشان کرد: برای کسی که تمام عمر فوتبالی خود را در یک تیم بوده این نوع برخوردها بسیار سنگین است، به دلیل تعصبی که به ذوب آهن داشتم بسیاری از پیشنهاداتم را رد کردم هر چند الان پشیمان نیستم. می گویم حالا که از من گذشت برای بقیه فکری داشته باشند که چنین برخوردهای نادرستی را انجام ندهند.
بومی گرایی در فوتبال اصفهان جایی ندارد
وی با انتقاد از نحوه استفاده از بازیکنان رده‌های پایه در تیم بزرگسالان گفت: پیش از این در تیم‌های اصفهانی بازیکنان اصفهانی زیادی داشتیم؛ اما الان بومی گرایی معنایی ندارد و بازیکنان رده‌های پایه انگیزه‌ای ندارند. به اعتقاد من رویه‌ای که تیم‌های اصفهانی در گرفتن بازیکنان غیر بومی دارند درست نیست.
هرجا باشم سپاهانی‌ام
مجید بصیرت با اشاره به این که خود را همیشه یک سپاهانی می دانم اظهار کرد: یکسالی است که در کنار سپاهان نیستم؛ اما من هر جا باشم یک سپاهانی هستم، چه در مجموعه باشم و چه در حاشیه و بیرون از سپاهان.
وی افزود: قلعه نویی پرافتخارترین مربی ایران است. این را من نمی‌گویم آمار و اسناد می‌گوید. زمانی هم که در تیم ملی بود با وجود امکانات آن موقع نتایج و عمکلرد خوبی داشت.
صلصالی به حقش نرسید
سرپرست پیشین تیم سپاهان گفت: صلصالی بازیکن خوب و با اخلاقی بود که در فوتبال به حقش نرسید. البته این ممکن است برای هر فردی رخ دهد. من زمانی که خواستم فوتبال را کنار بگذارم ساکت و باشگاه سپاهان در حد توانشان بازی خداحافظی برایم گذاشتند؛ اما شرایط الان به گونه‌ای شده که با بازیکنان فوتبالمان بعد از اتمام دوران حرفه‌ای برخورد خوبی نداریم. البته با توجه به اینکه تابش از جنس و بدنه فوتبال است امیدوار هستیم بتواند کارهای خیلی خوبی برای سپاهان انجام دهد.
بصیرت احیاء تیم سپاهان نوین را یک راهکار برای استفاده از بازیکنان تربیت یافته تیم‌های پایه سپاهان خواند و افزود: شاید احیا سپاهان نوین بتواند جلوی رفتن استعدادهای پرورش یافته سپاهان را بگیرد. در زمانی که این تیم را داشتیم بازیکنان خوبی فرصت محک خوردن در تیم سپاهان را داشتند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اما خواهشی دارم از هواداران سپاهان، از آن‌ها می‌خواهم کمی صبوری کنند تا سپاهان دوباره به دوران اوج خود برگردد، مطمئن هستم سپاهان امسال جام می‌گیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها