X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 خرداد 1397, 15:30
کد خبر: 26840
خبرنگار: khani
نظرات: 14

تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به آن چیزی که در شأن مردم اصفهان است، برسیم

شفیعی: قلعه‌نویی هرجا باشد تیمش مدعی قهرمانی است

شفیعی: قلعه‌نویی هرجا باشد تیمش مدعی قهرمانی است شفیعی: قلعه‌نویی هرجا باشد تیمش مدعی قهرمانی است
مدافع جدید سپاهان گفت: هرجا امیر قلعه‌نویی بوده تیمش مدعی قهرمانی بوده است و هوادارانی که در اولین جلسه تمرین ما آمده بوند حامل یک پیام بودند که ما مسئولیت بزرگی بر گردن داریم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایسنا، خالد شفیعی در خصوص پیوستن به سپاهان اظهار کرد: باید از باشگاه ذوب‌آهن و سعید آذری تشکر کنم که فصل گذشته شرایط خیلی خوب را برای ما مهیا کردند.
وی ادامه داد: چند پیشنهاد داشتم که مهم‌تر و بهتر از همه باشگاه بزرگ سپاهان بود و یکی از دلایلی که این تیم را انتخاب کردم این بود که پرافتخارترین باشگاه‌های ایران است و در دلیل دیگر آن هواداران خیلی بامعرفت و خوبی دارد و باشگاهی که نشان داده نظم و انضباط برایش اهمیت دارد.
مدافع جدید سپاهان گفت: خدا را شکر که به سپاهان آمدم و امیدواریم همه چیز در این فصل خوب باشد و بتوانیم یک سال خیلی خوب برای سپاهان رقم بزنیم.
شفیعی درباره حضور قلعه‌نویی در سپاهان و خواسته هواداران مبنی بر قهرمانی سپاهان خاطر نشان کرد: هرجا امیر قلعه‌نویی بوده تیمش مدعی قهرمانی بوده است. هوادارانی که در نخستین جلسه تمرین آمدند حامل یک پیام بودند که ما مسئولیت بزرگی بر گردن داریم و از طرف خودم و مجموعه سپاهان می‌گویم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به آن چیزی که در شأن مردم اصفهان است، برسیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها