X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 تیر 1397, 19:46
کد خبر: 26854
خبرنگار: khani
نظرات: 3

سپاهان و لیست خالی

سپاهان و لیست خالی سپاهان و لیست خالی
با اتفاقاتی که در فصل نقل و انتقالات برای سپاهان رخ داد، به یکباره و به دلایل مختلف ۸ بازیکن زیر ۲۳ سال و زیر ۲۱ فصل گذشته سپاهان از این دو لیست خارج شدند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در سالیان گذشته سپاهان همواره جزء باشگاه هایی محسوب می‌شد که علاوه‌ بر ۱۸ بازیکن لیست بزرگسال، بازیکنان متعدد جوان و مستعدی را در لیست زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال خود قرار می‌داد، یعنی روندی مشابه با سایر تیم های مدعی عنوان قهرمانی لیگ‌برتر چرا که کسب موفقیت تنها با ۱۸ بازیکن بزرگسال در لیگی فرسایشی امکان پذیر نیست.
در فصل آینده لیگ‌برتر و با اتفاقاتی که در نقل و انتقالات برای سپاهان رخ داد، به یکباره و به دلایل مختلف ۸ بازیکن زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال فصل گذشته سپاهان از این دو لیست خارج شدند. سعید آقایی، میلاد سرلک، حامد بحیرایی و صابر دیده ور به رده سنی بزرگسال منتقل شدند. رضا میرزایی و مهدی امینی به صورت قرضی راهی سایر تیمهای لیگ برتری شدند و به نظر می‌رسد جدایی مهدی صدقیان و عارف غلامی هم قطعی شده باشد.
با این وصف در حال حاضر در لیست بازیکنان سپاهان تنها دو بازیکن زیر ۲۳ سال (شهاب عادلی و ایمان زکی زاده) و سه بازیکن زیر ۲۱ سال (علی کیخسروی، مهدی رحیمی و رضا دهقانی) حضور دارند. این موضوع بدین معناست که سپاهان در شرایط کنونی ۷ جای خالی در لیست زیر ۲۳ سال و ۱۲ جای خالی در لیست زیر ۲۱ سال خود دارد!
بعید به نظر می رسد که "آینده نگری و پشتوانه سازی" در تفکرات مدیریت باشگاه و سرمربی تیم وجود نداشته باشد، بدین ترتیب باید در روزهای آینده شاهد اضافه شدن جوانان مستعد در این دو رده سنی از تیمهای پایه سپاهان به تیم بزرگسالان باشیم. جوانانی که تنها منتظر فرصت کوچکی هستند تا قابلیتهای بالای فنی خود را به اثبات برسانند.
در هفته های اخیر شاهد بودیم باشگاه‌هایی که از آکادمی و تیمهای پایه مناسبی برخوردار نیستند، چگونه بازیکنان جوان زیادی را به بزرگسالان اضافه کردند؛ حال که خود سپاهان از تیم‌های پایه خوبی برخوردار است و در این زمینه ادعا دارد، نباید از چنین موضوع مهمی غافل شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها