X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 تیر 1397, 11:06
کد خبر: 27002
خبرنگار: khani
نظرات: 9

بحث دلال صحت ندارد

تابش :باید با قلعه نویی مشورت کنیم تا بازیکن با کیفیت اضافه شود

تابش :باید با قلعه نویی مشورت کنیم تا بازیکن با کیفیت اضافه شود تابش :باید با قلعه نویی مشورت کنیم تا بازیکن با کیفیت اضافه شود
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: هیچ بحث دلالی برای نگرفتن بازیکن خوب خارجی وجود ندارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه چرا تکلیف دو بازیکن خارجی سپاهان مشخص نشده است، گفت: ما بررسی‌های زیادی انجام دادیم تا بازیکن مدنظر امیر قلعه‌نویی را جذب کنیم. با توجه به اینکه اعضای تیم نزدیک به یک هفته در ترکیه اردو داشتند منتظر بازگشت آنها بودیم تا با کادر فنی جلسه برگزار کنیم تا به یک جمع‌بندی برسیم.
وی در ادامه گفت: بحث هافبک برزیلی یا مجارستانی نیست باید مشورت کنیم تا یک بازیکن باکیفیت خوب به تیم اضافه شود. ان‌شاءالله در این یکی دو روزه آینده با امیر قلعه نویی جلسه برگزار می‌کنیم تا هافبک مدنظر خود را جذب کنیم.
تابش در پایان درباره اینکه آیا افرادی نمی‌خواهند هافبک خارجی خوب به سپاهان اضافه شوند گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد ما بازیکنان خوبی جذب کردیم و به دنبال این هستیم تا با قدرت در لیگ برتر حاضر شویم. مطمئنا حساسیت‌هایی وجود دارد و هیچ دلالی به دنبال اینکه بازیکن خوبی به سپاهان اضافه نشود وجود ندارد. مطمئنا تا آخر این هفته بازیکن خوب خارجی به سپاهان اضافه خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها