X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 مرداد 1397, 12:12
کد خبر: 27208
خبرنگار: khani
نظرات: 7

رونمایی از هواداران سپاهان در لیگ هجدهم

نقش جهان پس از ۱۰۵ روز میزبان هواداران سپاهان

نقش جهان پس از ۱۰۵ روز میزبان هواداران سپاهان نقش جهان پس از ۱۰۵ روز میزبان هواداران سپاهان
تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف پیکان می‌رود که پس از ۱۰۵ روز می‌تواند از حضور هوادارانش بهره ببرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، آخرین دیداری که سپاهان با حضور هوادارانش در ورزشگاه نقش جهان از حریف میزبانی کرد مربوط به هفته پایانی لیگ گذشته بود. در آن دیدار که روز ۷ اردیبهشت برابر استقلال برگزار شد ظرفیت مجاز ورزشگاه که تنها مربوط به طبقه اول بود تکمیل شد و ۳۵ هزار نفر شاهد پیروزی یک بر صفر استقلال برابر سپاهان در پایان فصل کابوس‌وار طلایی پوشان بودند.
با توجه به محرومیت هواداران سپاهان در دیدار هفته نخست برابر صنعت نفت آبادان، اولین میزبانی سپاهان با حضور هواداران دو هفته به تعویق افتاد تا ورزشگاه نقش جهان پس از ۱۰۵ روز شور هواداری به خود ببیند.
سپاهان در حالی به مصاف پیکان می‌رود که با توجه به پیروزی پرگل هفته گذشته این تیم برابر سپیدرود رشت و همچنین دوری ۳ ماهه هواداران از ورزشگاه روز جمعه باید منتظر حضور جالب توجه هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش جهان باشیم. این دیدار همچنین به نوعی رونمایی از خریدهای جدید هم برای تماشاگران به شمار می‌رود.
گفتنی است سپاهان در ۳ هفته آینده از اصفهان خارج نمی‌شود و به ترتیب به مصاف پیکان، ذوب آهن و تراکتورسازی می‌رود که دیدار با ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر و به میزبانی ذوب آهن خواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها