X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مرداد 1397, 12:54
کد خبر: 27255
خبرنگار: khani
نظرات: 4

افرادی که فحاشی می کنند انگشت شمار هستند

فتاحی: بازیکن غنایی به کشورش بازگشت

فتاحی: بازیکن غنایی به کشورش بازگشت فتاحی: بازیکن غنایی به کشورش بازگشت
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: یک بازیکن غنایی برای تست گیری در تمرینات تیم ما حاضر شد اما به او نیازی نداشتیم و به کشورش بازگشت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: یک بازیکن غنایی برای تست گیری در تمرینات تیم ما حاضر شد و حتی در بازی دوستانه روز گذشته هم شرکت کرد اما با وجود اینکه بازیکن خوبی بود به کشورش بازگشت چرا که پست تخصصی این بازیکن وینگر بود و در این پست بازیکنان زیادی داریم و به او نیازی نداشتیم.
او ادامه داد: ما در لیست نقل و انتقالات خود 2 جای خالی داریم و هر وقت قلعه نویی احساس نیاز کند بازیکنان مدنظرش را جذب می کنیم.
کمیته داوران از داوران باتجربه استفاده کند
فتاحی درباره وضعیت تیم سپاهان تصریح کرد: تیم ما 2، 3 سال است که نتیجه لازم را نگرفته است و هواداران انتظار دارند که امسال عملکرد ضعیف خود را جبران کنیم. به هر حال داوران انسان های شریفی هستند و با کمترین پول قضاوت می کنند اما از کمیته داوران خواهش می کنیم که در چینش داوران دقت کنند و از داوران با تجربه برای بازی های تیم ما استفاده کنند. تیم ما 5 قهرمانی در لیگ برتر دارد و تنها باشگاهی هستیم که در لیگ قهرمانان جهان شرکت کردیم و تنها دلخوشی هواداران ما موفقیت تیم محبوبشان در رقابتهای مختلف است.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره سنگ پرانی و فحاشی در ورزشگاه های کشورمان گفت: در حال حاضر تماشای فوتبال لذت مردم کشورمان است و آستانه تحمل تماشاگران هم زیاد نیست. همچنین هواداران فوتبال کشورمان فهیم هستند و آنهایی که در ورزشگاه ها فحاشی می کنند انگشت شمار هستند. به هر حال فحاشی کار خوبی نیست و باید از سوی باشگاه ها فرهنگ سازی شود تا شاهد این اتفاقات در ورزشگاه ها نباشیم.
فتاحی درباره اینکه چه راهکاری برای پیشگیری فحاشی تماشاگران در ورزشگاه ها دارد، گفت: کانون هواداران باشگاه ها باید آموزش لازم به هواداران بدهند که فقط تیم خود را تشویق کنند و به تیم های دیگر کاری نداشته باشند. همچنین فحاشی در ورزشگاه ها را نباید به حساب هواداران خوب بگذاریم و تعداد افرادی که فضای ورزشگاه ها را ملتهب می کنند انگشت شمار هستند.
همه اقوام در جامعه قابل احترام هستند
او درباره شعارهای قومیتی در ورزشگاه ها بیان کرد: همه ایران سرای من است و همه اقوام در جامعه قابل احترام هستند. به هر حال همه ما ایرانی هستیم و برای سربلندی کشورمان باید تلاش کنیم.
فتاحی درباره دربی اصفهان میان سپاهان و ذوب آهن بیان کرد: دربی اصفهان همواره جذاب و دیدنی بوده است و امیدوارم این هفته هم شاهد یک بازی تماشاگر پسند از هر 2 تیم اصفهانی باشیم و هواداران از تماشای این دربی لذت ببرند.
سرپرست سپاهان درباره سهمیه های تماشاگران 2 تیم اصفهانی گفت: در سال های گذشته عرف به این صورت بود که سهم تماشاگران هر 2 تیم اصفهانی به طور مساوی تقسیم می شد و اکنون هم در جلسه شورای تامین لنجان این موضوع مشخص می شود.
او در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران فهیم اصفهانی تشکر و قدردانی می کنم که بعد از 2 ماه دوری به ورشگاه آمدند و فقط تیم محبوب خود را تشویق کردند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها