X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 مرداد 1397, 09:48
کد خبر: 27275
خبرنگار: khani
نظرات: 3

انتظارات از سپاهان بالاتر رفته است

کربکندی: دربی اصفهان غیرقابل پیش بینی است

کربکندی:  دربی اصفهان غیرقابل پیش بینی است کربکندی:  دربی اصفهان غیرقابل پیش بینی است
پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: پیش‌بینی من از دربی اصفهان این است که دو تیم در قدم اول به دنبال نباختن هستند، ولی در کل نمی‌شود نتیجه این بازی را حدس زد و از آن بازی‌های غیرقابل پیش‌بینی است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ رسول کربکندی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دربی اصفهان در روز جمعه اظهار کرد: شرایط این بازی با دربی‌های گذشته فرق می‌کند. امسال هر دوتیم تغییرات زیادی داشته‌اند به خصوص تیم سپاهان که شاکله اصلی تیم تغییرات زیادی کرد. هماهنگی تیم ذوب‌آهن بیشتر از سپاهان است زیرا تیم ذوب‌آهن تغییرات کمتری نسبت به تیم همشهری‌اش داشته است.
وی با اشاره به اینکه انتظارات از تیم سپاهان در لیگ امسال بالاتر رفته است، گفت: بعد از سه سال ناکامی در لیگ دیگر هواداران تیم سپاهان طاقت یک فصل ناکامی دیگر را ندارند و با توجه به خریدهای سپاهان انتظارات از این تیم بالاتر رفته است.
این پیشکسوت فوتبال اظهار کرد: شرایط مربیان دو تیم کاملاً از یکدیگر متفاوت است. ذوب‌آهن یک مربی جوان دارد که سابقه فعالیت زیادی در لیگ ایران ندارد، از آن طرف امیر قلعه‌نویی پر افتخارترین مربی لیگ به شمار می‌رود. این مسئله می‌تواند به جذابیت بازی کمک کند. پیش‌بینی من از دربی اصفهان این است که دو تیم در قدم اول به دنبال نباختن هستند، ولی در کل نمی‌شود نتیجه این بازی را حدس زد و از آن بازی‌های غیرقابل پیش بینی است.
کربکندی در پاسخ به این سؤال که آیا شناخت امیر قلعه‌نویی از ذوب‌آهن می‌تواند ضامن موفقیت سپاهان در این بازی شود یا خیر، گفت: به هیچ عنوان نمی‌شود این بحث را مطرح کرد. اگر امیر قلعه‌نویی بتواند همه دانسته‌های خود از تیم ذوب‌آهن را به بازیکنان تزریق کند که این‌گونه نیست، می‌تواند فقط در شیوه بازی سپاهان تغییر ایجاد کند و این ضامن موفقیت این تیم نیست.
ی در خصوص انتقال بازیکنان بین دو تیم تصریح کرد: این که بازیکنان زیادی بین دو تیم رد و بدل شده است شاید باعث شود بازی کمی بسته‌تر شود و بازیکنان با احتیاط بیشتری بازی کنند. سپاهان بیشتر بازی‌های هوایی را در دستور کار خود قرار می‌دهد در حالی که ذوب‌آهن بیشتر تک‌ضرب و زمینی‌کار می‌کند.
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه شاید دو تیم به نتیجه مساوی هم راضی باشند گفت: سپاهان و ذوب‌آهن به دنبال برد در این مسابقه هستند، ولی پیش‌بینی من این است که دو تیم به تقسیم امتیازات هم راضی باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها