X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 شهریور 1397, 06:10
کد خبر: 27696
خبرنگار: khani
نظرات: 3

به کسب سهمیه راضی نیستیم؛

کیانی: می‌دانستیم بازی سختی است

کیانی: می‌دانستیم بازی سختی است کیانی: می‌دانستیم بازی سختی است
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم فوتبال خوزستان بازیکنان خوبی در اختیار دارد و می‌دانستیم بازی سختی مقابل آن‌ها داریم اما با تمرکز و آمادگی خوبی وارد میدان شدیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، مهدی کیانی پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در چهارچوب هفته هفتم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی است. فولاد تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد اما در طول هفته تمرینات خوبی انجام داده بودیم و تمرکز کافی داشتیم که در بازی خانگی خوب بازی کنیم. در یکی، دو بازی خانگی اخیر مساوی کرده بودیم و دیگر جای اشتباه نداشتیم.
وی ادامه داد: با روحیه خوبی وارد میدان شدیم و با کمک هواداران خوب تیم توانستیم بُرد شیرینی را به دست آوریم که امیدوار هستم این پیروزی تداوم داشته باشد.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: با تمام وجود و تا جایی که بتوانم خدمتگذار هواداران، باشگاه و کادر فنی هستم و با تمام قدرت کار می‌کنم که شرمنده آن‌ها نشوم.
کیانی در مورد شرایط تیم سپاهان افزود: سپاهان تیم خیلی خوبی است و بازیکنانی که بازی می‌کند و بازیکنانی که در زمین نیستند همه در یک سطح هستند که همین موضوع انگیزه تیم را بالا برده است. همچنین حضور مربی خوب، باشگاه خوب و هواداران خوب کمک زیادی به بازیکنان می‌کند و روز به روز شرایط هم بهتر می‌شود.
وی اضافه کرد: با بازیکنان خوب و امکاناتی که در اختیار داریم به کسب سهمیه راضی نیستیم و با تمام قدرت کار می‌کنیم که در هر دو جام قهرمان شویم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها