X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 شهریور 1397, 13:20
کد خبر: 27707
خبرنگار: khani
نظرات: 2

استن به زمان نیاز دارد

زبیدی : بازی را به سپاهان باختیم اما بد بازی نکردیم

زبیدی : بازی را به سپاهان باختیم اما بد بازی نکردیم زبیدی : بازی را به سپاهان باختیم اما بد بازی نکردیم
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما بازی را باختیم، اما بد بازی نکردیم و نسبت به بازی‌های قبل هم عملکرد بهتری داشتیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مهدی زبیدی در گفت‌وگو با میزان، در مورد بازی تیم‌های فوتبال فولاد و سپاهان که با برتری 3 بر یک شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید، اظهارداشت: بازی خیلی خوب و پُرفشاری بود. سپاهان تیمی آماده، پر مهره و کامل است که بعد از 2 تساوی پیاپی برای کسب پیروزی در زمین خودش به میدان آمده بود.
وی افزود: ما بازی را باختیم، اما بد بازی نکردیم. نسبت به بازی‌های قبلی‌مان هم عملکرد بهتری داشتیم. نتیجه قابل قبولی تا به اینجای کار نگرفتیم و این موضوع را قبول داریم. ان‌شاءالله مشکلات رفع می‌شود.
زبیدی با اشاره به شرایط فولاد خوزستان گفت: فوتبال همین است یک روز پیروز می‌شوید و یک روز شکست می‌خورید. تیم‌های بزرگی مانند استقلال و... هم نتیجه نگرفتند. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و وضعیت‌مان را در جدول سروسامان بدهیم.
وی در رابطه با حضور ایلی استن به عنوان سرمربی در کادرفنی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: ایلی استن مربی بدی نیست، فعلاً زمان می‌خواهد تا در تیم جا بیافتد و تیم را بسازد. بعد از تعطیلات لیگ برد پرگلی در جام حذفی داشتیم و مقابل سپاهان هم بازی خوبی ارائه دادیم بنابراین نمی‌شود گفت ایلی استن مربی ضعیفی است. باید منتظر بمانیم تا در آینده ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها