X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مهر 1397, 19:50
کد خبر: 27897
خبرنگار: lark
نظرات: 2

از چیزی که فکر می کردیم جلوتر هستیم؛

امیدیان: این تعطیلات آخر به سپاهان ضربه می‌زند

امیدیان: این تعطیلات آخر به سپاهان ضربه می‌زند امیدیان: این تعطیلات آخر به سپاهان ضربه می‌زند
مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید که دیدار برابر پیکان که از ساختار دفاعی خوبی برخوردار است، برای تیم بسیار پراهمیت و مفید بوده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، جلال امیدیان مربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد آخرین شرایط تیم گفت: شرایط تیم بد نیست ولی این تعطیلات آخر به تیم ضرر می زند؛ ما توانستیم یک بازی تدارکاتی خوب با پیکان فراهم کنیم. شرایط بدی نداریم. متاسفانه سه مصدوم داریم که به بازی می رسند ولی شرایط تیم هنوز به ایده آل مدنظر آقای قلعه نویی نرسیده است.
وی در مورد اینکه سه بازیکن مصدوم چه شرایطی دارند، ادامه داد: کی روش و کومان را ببینیم چگونه است و فردا این مشخص می شود.
امیدیان در مورد تمرینات تیم و دیدار بعدی برابر نساجی مازندران، توضیح داد: بله هر روز تمرین می کنیم. یک بازی تدارکاتی داشتیم و خودمان را برای بازی بعدی آماده می کنیم. آنالیز کردیم که یکی از بازی های مهم و کلیدی ما برای ارتقاء در جدول همین بازی با نساجی مازندران است.
مربی سپاهان در پاسخ به این سوال که علیرغم تمام نارضایتی های کادر فنی سپاهان نتایج خوبی گرفته و تاکنون به همراه پرسپولیس تنها تیمی است که باخت نداشته، بیان کرد: صد در صد. همانطور که از آقای قلعه نویی شناخت دارید ایشان همیشه دنبال قهرمانی هستند. سپاهان شرایط خوبی در سال گذشته نداشته و به همین دلیل برای پیدا کردن شرایط خوب به انرژی بیشتری نیاز دارد. از چیزی که فکر می کردیم شرایط بهتر است. همین که باخت ندادیم خیلی خوب است. رو به جلو حرکت می کنیم و بازی به بازی پیش می رویم. به قهرمانی فکر نمی کنیم و قطعا با کار کردن زیاد به نتیجه ای که می خواهیم می رسیم.
امیدیان در مورد اینکه در دیدار برابر پیکان تیم 10 نفره شد ولی به دلیل اینکه این دیدار برای پیدا کردن راه های نفوذ به یک تیم تدافعی برنامه ریزی شده بود و همین موضوع باعث شد نیمه دوم با 11 نفر دنبال شود، افزود: بله ده نفره که شدیم دو طرف صحبت کردند ولی تا پایان نیمه اول بازی کردیم. شرایط تیم پیکان تقریبا شبیه نساجی مازندران هست و این بازی برای ما محک خوبی بود. در بازی با نساجی موقعیت های زیادی داشتیم. ما بیشتر از تمام تیم ها موقعیت سازی می کنیم. آقای قلعه نویی هم روی این نکته تاکید دارند. پیکان تیم خوبی دارد ولی موضوع دیگر که پراهمیت بود اینکه تمام بچه ها را در دو نیمه محک زدیم و فرصت خوبی برای بازیکنانی بود که کمتر بازی کردند و بازی خیلی خوبی برای ما بود.
وی در مورد آخرین شرایط رسول نویدکیا توضیح داد: شرایط خوبی دارد و این بازی هم یک نیمه بازی کرد و مطمئنا در صورت آمادگی می تواند مهره مهمی باشد.
مربی تیم سپاهان در پایان و درباره اینکه سپاهان در بخش هافبک میانی شرایط بسیار خوبی دارد، افزود: بله در پست هافبک خوب هستیم ولی در یک سری پست ها نیاز به ترمیم داریم. در حال حاضر مهم روح برنده بودن است که به تیم تزریق شده و بچه ها شرایط خوبی دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها