X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مهر 1397, 09:36
کد خبر: 27917
خبرنگار: khani
نظرات: 5

نمی‌توان گفت حال ورزش اصفهان خوب نیست؛

مشکل تل خاک ورزشگاه نقش‌جهان رفع شد

مشکل تل خاک ورزشگاه نقش‌جهان رفع شد مشکل تل خاک ورزشگاه نقش‌جهان رفع شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: درباره مشکل تل خاک ورزشگاه نقش‌جهان دادستان اصفهان دستوراتی صادر کرده و هفته گذشته صورت‌جلسه‌ای تنظیم شد و فکر می‌کنم این تل خاک ماه آینده برداشته شود.
به گزارش پایگاه خبری ططوفان زرد ؛ سلطان‌حسینی در پاسخ به سوال تسنیم درباره سرنوشت تل خاک اطراف ورزشگاه نقش‌جهان که مدت‌هاست مانع از بهره‌برداری از یکی از جاده‌های دسترسی و پارکینگ‌ این ورزشگاه شده است، خاطرنشان کرد: هفته گذشته با فردی که در این خصوص با اداره‌کل ورزش و جوانان قرارداد داشت جلسه داشتیم. این فرد در گذشته در مزایده خرید این خاک‌ها که حاصل خاک‌برداری کاسه ورزشگاه بود با مبلغ 600 میلیون تومان برنده شده، اما پس از جابه‌جایی قسمتی از خاک برای کوره‌های آجرپزی، آنها عنوان می‌کنند که خاک مناسبی برای آجرپزی نیست و این فرد با پرهیز از جابه‌جا کردن خاک باقیمانده، شکایتی علیه اداره‌کل ورزش و جوانان استان تنظیم می‌کند. برای رسیدگی به این موضوع یا باید فردی که حق با او بود را به زندان می‌انداختیم و یا اینکه درصدد رفع این مشکل برمی‌آمدیم. رسیدگی به برخی پرونده‌ها زمان‌بر است و در نهایت دادستان اصفهان در این زمینه دستوراتی صادر کرده است و هفته گذشته صورت‌جلسه‌ای تنظیم شد و فکر می‌کنم این تل خاک ماه آینده برداشته شود.
وی درباره برآورد هزینه تکمیل طرح‌های ورزشی ناتمام در استان اصفهان ادامه داد: فکر می‌کنم تا پایان سال آینده حدود 99 درصد از 328 پروژه‌ ورزشی ناتمام استان به اتمام برسد و برای تکمیل این پروژه‌ها به بیش از یکصد میلیارد تومان بودجه نیاز است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان درباره پاداش مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا افزود: پیش از اعزام ورزشکاران مبلغی به آنها هدیه دادیم و استاندار اصفهان نیز وعده داد به مدال‌آوران طلا 50 میلیون تومان، مدال نقره 30 میلیون تومان و مدال برنز 20 میلیون تومان پاداش دهد که با برگزاری یک مراسم به آنها اهدا خواهد شد.
سلطان‌حسینی در پاسخ به گلایه نماینده عکاسان ورزشی از نادیده گرفتن شدن آنها در برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان گفت: شاید پیش از اینکه به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان انتخاب شوم 80 درصد خبرنگاران و عکاسان من را نمی‌شناختند و طبیعی است که من هم برخی خبرنگاران و عکاسان را نشناسم. دعوت از خبرنگاران و عکاسان را به یکی از همکاران شما سپردیم و عمدی در دعوت یا عدم دعوت از برخی افراد نبوده است. امیدوارم سال آینده با همکاری خود خبرنگاران و عکاسان این مشکل تکرار نشود.
وی در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران که عنوان کرد حال ورزش اصفهان خوب نیست و در زمینه استعدادیابی به خوبی عمل نشده است، اضافه کرد: درباره اینکه حال ورزش خوب است یا خوب نیست باید بر اساس شاخص‌های ارزیابی صحبت کنیم. چه باید می‌کردیم تا 1100 مدال ورزشکاران اصفهانی به 3700 مدال برسد؟ این اتفاق شانسی و تصادفی نبوده است. قطعاً باشگاه‌های بزرگ و کوچک استان اقداماتی در حد بضاعت خود انجام داده‌اند که شیب مدال‌آوری ورزشکاران استان رو به بالا بوده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها