X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 دی 1392, 15:28
کد خبر: 6684
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 0

آغاز دور جدید تمرینات صبا برای رویارویی با شاگردان کرانچار/ صبا از انتهای جدول فاصله می‌گیرد

آغاز دور جدید تمرینات صبا برای رویارویی با شاگردان کرانچار/ صبا از انتهای جدول فاصله می‌گیرد آغاز دور جدید تمرینات صبا برای رویارویی با شاگردان کرانچار/ صبا از انتهای جدول فاصله می‌گیرد
به گزارش خبرنگار مهر، صبای قم از هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تا کنون که 20 هفته از این بازی ها می گذرد هنوز موفق به کسب پیروزی در دیدارهای خانگی نشده و بر همین اساس قصد دارد در دیدار خانگی هفته بیست و یکم با عبور از سد فولاد مبارکه سپاهان این خلاء را جبران کند.

صبا در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که تنها 10 هفته از آن باقی مانده تنها موفق به کسب پنج پیروزی شده که از این تعداد سه بار در خانه و دو بار بیرون از خانه به پیروزی رسیده است و حالا قصد دارد چهارمین پیروزی خانگی و ششمین برد این فصل را برابر فولاد مبارکه سپاهان به دست بیاورد.

صبا از 10 بازی خانگی تنها 3 بار طعم پیروزی را چشیده

نماینده فوتبال قم در هفته نخست موفق به شکست یک بر صفر ملوان بندر انزلی شده، در هفته هفتم با سه گل از سد تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گذشته و در هفته دهم نیز با حساب دو بر یک از سد تیم فوتبال راه آهن سورینت عبور کرده است.

صبا در حالی به دنبال کسب چهارمین پیروزی خانگی برابر شاگردان زلاتکو کرانچار صف آرایی می کند که هفته قبل یعنی در بیست و یکمین بازی خود در لیگ سیزدهم نیز طعم پیروزی را چشید تا سرانجام بعد از 17 هفته در دیدارهای خارج از خانه نیز طعم شیرین پیروزی را بچشد و بدین ترتیب خود را به روزهای آتی سیزدهمین دوره لیگ برتر امیدوارتر کند.

پایان 9 هفته نبردن های صبا با عبور از سد گسترش فولاد

صبای قم در حالی در این دیدار حساس خارج از خانه در رقابت‌های لیگ دسته برتر باشگاه های کشور مقابل گسترش فولاد تبریز به برتری یک بر صفر رسید که پیش از این نیز چهار بار برابر تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی، نفت تهران، فجر شهید سپاسی شیراز و راه آهن سورینت را تا هفته نهم لیگ برده بود و 9 هفته ای بود که در لیگ برتر از کسب پیروزی محروم می شد و بدین ترتیب طلسم ناکامی های خود را نیز شکست. شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در تلاش برای بهبود موقعیت خود و رسیدن به بالای جدول رده‌بندی این فصل لیگ برتر و همچنین تعقیب بالانشین های جدول، بازی هماهنگی را به نمایش گذاشته و چند بار تا آستانه فروپاشی دروازه گسترش فولاد تبریز پیش رفتند و سرانجام یک بار در نیمه دوم توسط فرید کریمی بازیکن سرعتی خود صاحب گل شدند.

نکته‌ای که در این دیدار بیش از همه به چشم آمد، تیم فوتبال صبای قم نیز چندین بار مقابل دروازه گسترش فولاد تبریز موقعیت های خوبی ایجاد کرد و بازیکنان صبا در سرمای شدید تبریز ثابت کردند که لایق باخت ها و ناکامی های اخیر نبوده اند و حالا شانس خوبی برای بازگشت به رده های بالای جدول دارند.

فوتبال منطقی و حساب شده شاگردان مرفاوی عامل خروج از بحران

در حالی که صبای قم بازی حساب شده و کاملا منطقی در این دیدار خارج از خانه برابر گسترش فولاد تبریز ارائه می‌کرد، در نهایت با یک گل به برتری رسید تا اولین برد این فصل با سرمربیگری عبدالصمد مرفاوی را کسب کند و بدین ترتیب یک پله در جدول بالا بیاید.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور هم اکنون صبای قم 19 امتیازی و دوازدهم است، گسترش فولاد تبریز نیز با 20 امتیاز در مکان یازدهم جدول جای دارد، ضمن اینکه صبای قم در بازی آتی خود چهاردهم دی ماه در قم میزبان سپاهان است.

صبا از انتهای جدول فاصله می‌گیرد

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: صبای قم با تداوم پیروزهای خود بعد از غلبه بر تیم گسترش فولاد تبریز حتما از انتهای جدول فاصله می‌گیرد.

حسین نجاتی تصریح کرد: صبا در 10 دوره اخیر رقابت های اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دارای کارنامه درخشانی است و هرگز برای ما هم پذیرفتنی نیست که تیم صبا در مکان دوازدهم یا سیزدهم جدول باشد.

وی ادامه داد: تیم ما هم کادر فنی و هم بازیکنان بسیار خوبی دارد و شما اگر می بینید که ما الان اینجای جدول قرار گرفته ایم به سبب مشکلاتی است که همگی در حال رفع شدن هستند و انشاءالله به زودی صبا خود را به رتبه های تک رقمی لیگ برتر خواهد رساند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: تیم ما بعد از پیروزی بسیار خوبی که در تبریز برابر تیم گسترش فولاد کسب کرد به استراحتی کوتاه مدت رفته و از روز شنبه هفتم دی ماه بار دیگر تمرینات خود را شروع می کند تا آماده دیدار با سپاهان اصفهان شود. صبا انگیزه شکست فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را دارد

وی از انگیزه و آمادگی بالای بازیکنان صبا برای کسب پیروزی در دیدار هفته ششم ور برگشت لیگ برتر برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان خبر داد و افزود: البته صد در صد بازی سختی خواهد بود چون سپاهان با فاصله اندک با مدعیان قهرمانی به دنبال تداوم پیروزی های اخیر خود است اما تیم صبا نیز برای اینکه ثابت کند نتایج اخیر در لیگ برتر اتفاقی بوده و می خواهد آنها را جبران کند، انگیزه شکست فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را دارد.

نجاتی در ادامه با اشاره به حساسیت این دیدار خانگی برای صبای قم در مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان اضافه کرد: به نظر من دیدار با سپاهان یکی از بازی‌های سخت ما در لیگ این فصل خواهد بود زیرا با تیم با انگیزه و مطرحی رو‌به‌رو هستیم.

وی یادآور شد: می‌خواهیم یک بار دیگر با سه امتیاز این بازی به روند صعودی خود در جدول رده‌بندی سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگردیم، امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و همچنان تیمی باشیم که در مسیر موفقیت گام بر می‌دارد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم همچنین با اشاره به وضعیت تیم صبا برای دیدار با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ابراز داشت: تمام بازیکنان و نفرات ما در شرایط خوبی قرار دارند و همه بازیکنان مصمم هستند که بتوانیم از این بازی سربلند بیرون آمده و با آرامش به مصاف دیگر رقبا برویم.

گفتنی است: تیم فوتبال صبای قم که با 19 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد در ششمین هفته دیدارهای دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 عصر شنبه 14دی ماه در قم به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می‌رود.

سپاهان با کسب 33 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی جای دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها