X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 تیر 1394, 10:22
کد خبر: 7883
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 5

اولویت نخست من برای فصل آینده سپاهان است

احمدی: اگر قرارداد خود را با سپاهان تمدید نکنم به پیشنهادات دیگر فکر می‌کنم

احمدی: اگر قرارداد خود را با سپاهان تمدید نکنم به پیشنهادات دیگر فکر می‌کنم احمدی: اگر قرارداد خود را با سپاهان تمدید نکنم به پیشنهادات دیگر فکر می‌کنم
محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره شرایط فصل گذشته تیمش در‌رقابت های لیگ برتر اظهارداشت: فصل گذشته با کرانچار شروع کردیم و نتایج خوبی گرفته شد اما با جدایی کرانچار، کادر مدیریتی باشگاه تصمیم گرفت که فرکی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کند.

وی افزود: سرمربی جدید سپاهان در ابتدای حضورش نتایج چندان قابل قبولی نگرفت ولی در ادامه بهتر شدیم و به جمع مدعیان پیوستیم.

مدافع سپاهان تصریح کرد: در اواسط نیم فصل دوم نیز چندین بازی افت کردیم اما در 6 بازی آخر با تلاش بسیار بازیکنان و کسب بهترین نتایج به صدر نزدیک شدیم و در هفته پایانی با شرایط سختی که وجود داشت توانستیم با یاری خدا قهرمان شویم.

وی درباره شایعات جذب پادوانی و جدایی‌اش از سپاهان بیان کرد: من با باشگاه سپاهان قرارداد ندارم و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شوم اما دوست دارم در سپاهان بمانم ولی اگر کادر فنی و باشگاه بازیکن دیگری جذب کرده و مرا نخواهد، به دیگر پیشنهاداتم فکر می‌کنم.

احمدی با بیان اینکه 3 پیشنهاد از تیم‌های بالای جدول دارد، تصریح کرد: اگر نتوانم قرارداد خود را با سپاهان تمدید کنم، به پیشنهادات دیگر فکر می‌کنم. پیشنهادات زیادی به من شده اما از بین پیشنهادات 3 تیم وجود دارند که حرف برای گفتن دارند و قطعا پس از سنجیدن شرایط به یکی از این تیم‌ها می‌روم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها