X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 تیر 1394, 10:45
کد خبر: 8449
خبرنگار: lark
نظرات: 9

این سپاهانی‌های ژاپنی!

تمجید رضا چلنگر از باشگاه سپاهان

تمجید رضا چلنگر از باشگاه سپاهان تمجید رضا چلنگر از باشگاه سپاهان
طبق مشاهدات عینی رضا چلنگر، فضای حاکم بر باشگاه سپاهان شبیه محیط‌های کاری ژاپنی است که از حیث تلاش و تعهد به کار فرسنگ‌ها با دیگر نمونه‌های مشابه ایرانی فاصله دارد. به گزارش ایمنا، اصفهانی‌ها دیگر به این عادت کرده‌اند که توفیقات تیم‌های فوتبال شهرشان چه با زبان بی‌زبانی از سوی رقبا و رسانه‌ها و چه به صراحت از طرف هواداران سایر تیم‌ها به پای پول، داوری و مسائل پشت پرده گذاشته شود.
رضا چلنگر که در چند سال اخیر تجربه همکاری با هر دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس را داشته و البته اخیرا هم به خاطر بیماری قلبی از قرمزها جدا شده در گفت‌وگو با یک سایت خبری به عنوان یک پرسپولیسی به تمجید از سیستم مدیریتی سپاهان پرداخته است.
این مترجم مشهور با تاکید بر اینکه حضورش در اصفهان در ابتدا یک توفیق کاملا اجباری بود که با اصرار مدیرعامل وقت پرسپولیس نصیب او شد این نگرش کلیشه‌ای که پولِ کارخانه فولاد مبارکه و وابستگی سپاهان به وزارت صنایع باعث پیشرفت و موفقیت این تیم بوده را به کلی رد می‌کند.
چلنگر حتی فضای کاری حاکم بر سپاهان را مشابه سیستم‌های کاری ژاپنی دانسته که در آن کارمندان بدون اینکه در کار هم مداخله نمایند و بدون هیچ کم و کاستی به شدت تلاش می‌نمایند. از نظر مترجم سابق زلاتکو کرانچار کارمندان سپاهان نه از سر رفع تکلیف که بر اساس این فلسفه کار می‌کنند که هرگونه کاستی در کارشان به مثابه مایه ننگ برای خود آنهاست. بر اساس مشاهدات عینی چلنگر، سپاهان و پرسپولیس از حیث سیستم اداری تفاوت وحشتناکی با هم دارند و باشگاه اصفهانی از این نظر 15 سالی از همتای تهرانی خود جلوتر است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها