X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 مرداد 1394, 22:04
کد خبر: 9536
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 9

در نیم فصل دوم جبران می‌کنیم

ویسی: سپاهان مثل یک قهرمان بازی کرد

ویسی: سپاهان مثل یک قهرمان بازی کرد ویسی: سپاهان مثل یک قهرمان بازی کرد
به گزارش طوفان زرد به نقل از ایمنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان اظهار کرد: بازی خوب و با اعتماد به نفسی انجام دادیم، سپاهان تیم بزرگی در ایران است اما بچه های ما جوان بودند و خیلی از آنها از نزدیک تا حالا سپاهان را ندیده بودند. ما توانستیم فشار بیاوریم و از تیم راضی هستم اما به بزرگی سپاهان و تجربه بالای بازیکنان آنها باختیم.
ویسی در مورد کیفیت تیم سپاهان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی گفت: همیشه در بازی های اول این اتفاقات می افتد، درست است که تیم ها بازی تدارکاتی انجام می‌دهند ولی بازی های اول فصل بسیار مشکل است اما فکر می‌کنم سپاهان مثل یک قهرمان بازی کرد.
سرمربی استقلال خوزستان در مورد عملکرد بازیکنان خود گفت: امروز نتیجه نگرفتیم اما در آینده خوب خواهیم شد، باید خلاقیت بچه ها بیشتر شود، فرصت آنچنانی برای باختن نداریم و بازیکنان نباید از تعریف ها مغرور شوند و باید جنگنده بازی کنند.
وی در مورد اعتراض به داوری گفت: داور در چند صحنه می توانست به بازیکنان ما اخطار ندهد و در چند صحنه به سپاهانی ها اخطار بدهد که این کار را انجام نداد. در مورد پنالتی هم باید فیلم بازی را ببینم اما بازیکن ما گفت که به پایش ضربه وارد شده و صحنه پنالتی بوده است.
ویسی در مورد باخت های متوالی خود با استقلال خوزستان برابر سپاهان و اینکه چرا مثل دوران حضورش در صبا نمی تواند برابر این تیم نتیجه بگیرد گفت: ما در نیم فصل دوم جبران می کنیم. سپاهان تیم قابل احترامی است و فکر می کنم با صبا هم شانسی این تیم را بردیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها