X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 مهر 1394, 23:37
کد خبر: 12044
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 17

یادداشت هواداری

دلنوشته هواداری برای پادشاه فوتبال اصفهان

دلنوشته هواداری برای پادشاه فوتبال اصفهان دلنوشته هواداری برای پادشاه فوتبال اصفهان
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد دلنوشته زیر با قلم هواداری و در خصوص کاپیتان محرم نویدکیا منتشر شده است:







به نام خدا
دلنوشته ای برای پادشاه فوتبال اصفهان
محرم سلطان قلوب هواداران سپاهان برگرد
سپاس خداوند جهان افرین را و درود باد بر نیاکان مینو روان مکتب سپاهان از شاد روان حریری بزرگ تا دیگر بزرگان این مکتب که بنا بر خویشکاری خویش فرهنگ و راه و روش جوانمردانگی گذشتگان خود را به تو(محرم) رساندند و پاسداری از آن و سپردنش به دست آیندگان را به خویشکاری تو نهادند. محرم عزیز به جا و سزاست که همین جا از زحمت هایی که برای باشگاه بزرگ سپاهان و هواداران این باشگاه بر دوش کشیده ای سپاسگزاری کنیم.
محرم محبوبیتی که تو در دل هواداران داری این همه بدست نمی آمد مگر به انگیزه مهر به شهر اصفهان و مردمش و مکتب سپاهان که در وجود تو نهادینه شده است...تو که رسم جوانمردی را نیک فرا گرفته ای و از کودکی خودت هم از میان قشر ضعیف جامعه برخاسته ای و با علم و آگاهی از اینکه روزی خواهد رسید که همه اندک اندک به دیار فراموشی سپرده خواهیم شد خودت را جاودانه کن و چشم دل به کوچه باغ های خاطره هواداران که با جان و دل دوستت میدارند بگشا و همه آنچه از فراموش شده ها و رنگ باخته ها را میبینی با هوادارانت تقسیم کن. شاید دیگران ببینند و برای جاودانه شدنت گامی بردارند. چنانچه تو خودت میدانی همیشه در دلهای ما زنده و جاوید هستی.
محرم امیدوارم وجود سرشار از عشق و مهر تو به سپاهان و مکتبش که یکی از مکتبهای کهن است انگیزه ای باشد برای بازگشت شکوهمندانه تو به سپاهان.
تو شوریده مکتب سپاهان هستی و این همه در گفتار و کردارت نمایان است. تو عاشق دردمند و دلسوخته ای هستی که صدای درد دلت را همه با نهایت وجود حس میکنیم. تویی که مهرت در کنج دلهای هواداران جا خوش کرده برگرد و با بازگشت زیبای خود این مهر و محبت را صد چندان نما.
از طرف تمامی هواداران سپاهان...
محسن امراللهی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها