X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 مهر 1394, 09:58
کد خبر: 12041
خبرنگار: lark
نظرات: 13

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

رئال صدر را از دست داد، بارسلونا مسی را / زیردریایی زرد صدرنشین جدید لالیگا

رئال صدر را از دست داد، بارسلونا مسی را / زیردریایی زرد صدرنشین جدید لالیگا رئال صدر را از دست داد، بارسلونا مسی را / زیردریایی زرد صدرنشین جدید لالیگا
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

در مهم ترین دیدار هفته هفتم رقابت های لیگ جزیره، دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی در ورزشگاه وایت هارت لین به مصاف هم رفتند که در انتها این سیتیزن ها بودند که با دریافت 4 گل صدر جدول را از دست دادند اما در مقابل، همشهري آنها، منچستر يونايتد با استفاده از اين موقعيت و كسب يك پيروزي سه بر صفر مقابل ساندرلند خود را به رده اول رساند و با 16 امتیاز صدرنشين هفته هفتم شد. رونی در این بازی اولین گل فصل خود را به ثمر رساند. آرسنالی ها که کیفیت پر نوسانی را از خود ارائه داده اند این بار توانستد در یک دیدار پر گل با نتیجه 5 - 2 بر لسترسیتی پیروز شوند تا بتوانند فاصله خود را با صدر جدول کم کنند. براندن راجرز که روزهای سخت خود را با لیورپول می گذراند موفق شد با کسب پیروزی در دیدار استون ویلا تا حدودی از بحران عبور کند، در هفته اخیر جایگاه راجرز در لیورپول بسیار متزلزل و شایعات بسیاری مبنی بر جدایی او از قرمزهای آنفیلد مطرح شده است.

رئال صدر را از دست داد، بارسلونا مسی را / زیردریایی زرد صدرنشین جدید لالیگا

تیم فوتبال رم با کسب یک پیروزی قاطع برابر کارپی در هفته ششم سری آ به رده سوم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا صعود کرد. شروع وحشتناک یوونتوس در فصل جدید سری آ، با شکست 2-1 مقابل ناپولی ادامه پیدا کرد. این سومین شکست یووه در این فصل در شش هفته ابتدایی لیگ بود و حالا مدافع عنوان قهرمانی در رتبه فاجعه بار سیزدهم جدول قرار دارد. در ادامه این هفته، دو تیم جنوا و میلان در ورزشگاه لوئیجی فراریس به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میلان با نتیجه 1 بر 0 از جنوا شکست خورد. روند خوب اینتر در سری آ با شکست سنگین خانگی 4 -1 مقابل فیورنتینا به پایان رسید. شاگردان روبرتو مانچینی که پنج بازی اول فصل را با پنج برد پشت سر گذاشته بودند و تنها یک گل دریافت کرده بودند این بار از نظر دفاعی عملکردی فوق العاده ضعیف به ویژه در نیمه اول داشتند. فیورنتینا با هتریک کالینیچ یک شب کابوس وار را برای نراتزوری رقم زد.


قهرمان پیشین لوشامپیونه، لیل، در خانه نایب‌ قهرمان اولین دوره جام‌ باشگاه‌های اروپا، رنس ، شکست خورد. یوید انگوگ، بازیکن پیشین لیورپول پس از هدر دادن یک پنالتی در دقیقه 20 در پنجاه و هفتمین دقیقه تنها گل بازی را وارد دروازه لیل کرد. پاری سن ژرمن که با بازگشت زلاتان ابراهیموویچ صعود خود به اوج را می پیماید توانست در دیداری دیگر از لیگ 1 فرانسه با نتیجه 4 - 1 پیروز شود. جدال لیون و بوردو قهرمانان سابق لیگ فرانسه به سود بوردو خاتمه یافت. مارسی مقابل تیم تازه وارد آنژه در ولودروم شکست خورد و موناکو و گینگام به تساوی پرگل 3 - 3 رضایت دادند. شاگردان بلان در تیم پاری سن ژرمن با 20 امتیاز در صدرجدول رقابتها قرار دارند.


بوروسیا دورتموند که در هفته گذشته با تساوی برابر هافنهایم صدرنشینی بوندسلیگا را از دست داد، این بار هم برابر دارمشتات در هفته هفتم به نتیجه تساوی دست یافت تا فاصله اش با بایرن مونیخ بیشتر شود. دورتموند این روزها به لطف یک ستاره حداقل نتیجه شکست نمی گیرد! او کسی نیست جز پیر امریک اوبامیانگ. باوارایی ها با درخشش دوباره ستاره لهستانی خود، لواندوفسکی با 3 گل ماینتس را در هم کوبیدند تا یکه تازی شاگردان گواردیولا ادامه پیدا کند.


از هفته ششم لالیگا دو تیم ویارئال و اتلتیکو مادرید در جدالی بسیار حساس در ورزشگاه ال مادریگال به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان سیمئونه در آستانه دربی مادرید متحمل شکست شده و از صدر جدول دور تر شدند اما ویارئال با کسب سه امتیاز صدرنشین جدید لالیگا لقب گرفت. شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا در شبی که بهترین بازیکن خود، مسی را در جمع مصدومان پرشمار خود دیدند توانستند با دو گل سوارز پنجمین پیروزی خود در رقابت های این فصل لالیگا را به دست آورند. مسی در دقیقه 4 مسابقه مصدوم شد و خبرها حاکی از آن است که نزدیک به دوماه کاتالان ها را همراهی نخواهد کرد و حتی حضور او در ال کلاسیکو در هاله ای از ابهام قرار دارد. ار نکات قابل ذکر، ادامه سریال از دست دادن پنالتی‌ها در بارسلونا بود که نیمار نیز پنالتی‌ اش را به بالای دروازه زد تا معضل پنالتی زدن در بارسلونا بیداد کند. رئال مادرید تیمی بی خطر نشان داد و مقابل تیم 10 نفره مالاگا با تساوی بدون گل متوقف شد، ضمن اینکه کریستیانو رونالدو هم در مقابل دروازه حریف یک ناکام به تمام معنا بود. رئال، از همان ابتدا به دروازه حریف فشار آورد اما کارلوس کامنی دروازه بان حریف سد محکمی مقابل حملات کهکشانی ها بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها