X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 آبان 1394, 09:18
کد خبر: 13021
خبرنگار: lark
نظرات: 2

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

مروری بر جدول لیگ های معتبر قاره سبز

مروری بر جدول لیگ های معتبر قاره سبز مروری بر جدول لیگ های معتبر قاره سبز
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند. این هفته به دلیل تعطیلی لیگهای اروپا به مرور جدول می پردازیم.

تیم فوتبال منچستر سیتی در پایان هفته دوازدهم با کسب 26 امتیاز و به لطف تفاضل بهتر نسبت به توپچی های لندن در صدر جدول لیگ انگلیس قرار دارد. شاگردان فن خال در تیم فوتبال منچستر یونایتد 7 پیروزی، 3 تساوی و 2 باخت را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با 24 امتیاز در رده چهارم هستند. تیم لیورپول پس از حضور کلوپ به عنوان سرمربی از شرایط بحرانی خود تقریبا خارج شده و چشم به ادامه فصل دوخته است. آنها با 17 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار گرفته اند. تیم فوتبال چلسی که شرایط بسیار وخیمی را می گذراند با کسب 11 امتیاز شانزدهمین تیم جدول هستند. آبی ها تا این جای فصل 3 پیروزی، 2 تساوی و 7 باخت را به دست آورده اند. در هفته سیزدهم لیگ جزیره، دو تیم منچستر سیتی و لیورپول جدالی تماشایی را در شهر منچستر برگزار خواهند کرد.

مروری بر جدول لیگ های معتبر قاره سبز

بنفش ها پس از انجام 12 بازی در این فصل، 27 امتیاز را به حساب خود واریز کرده اند این در حالیست که با اینتر تیم دوم جدول هم امتیاز اند اما با تفاضل خیلی بهتر از نراتزوری به عنوان صدرنشین لیگ ایتالیا شناخته شده اند. تیم رم با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم اول سومین رده از جدول را به خود اختصاص داده و 8 پیروزی، 2 تساوی و 2 باخت را به دست آورده است. تیم های میلان و یوونتوس با امتیاز های 20 و 18 به ترتیب در رده های ششم و هفتم به سر می برند و در همسایه هم قرار دارند. در حساس ترین و مهم ترین دیدار هفته سیزدهم سری آ، بانوی پیر به مصاف شاگردان میهایلوویچ می رود.


پس از گذشت سیزده هفته از لوشامپیونه، شاگردان بلان در تیم فوتبال پاری سن ژرمن با 35 امتیاز صدرنشین بلامنازع لیگ فرانسه لقب گرفته اند. تیم لیون با 10 امتیاز کمتر نسبت به پاریسی ها رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. تیم موناکو 20 امتیازی است و با کسب 5 پیروزی، 5 تساوی و 3 باخت و با زدن 17 گل در رده نهم جای دارد. تیمهای مدعی مارسی و لیل که این فصل دچار بحران شده اند با به دست آوردن 15 و 13 امتیاز به ترتیب در جایگاه های سیزدهم و شانزدهم قرار دارند.


دو تیم مدعی بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند رده های اول و دوم بوندس لیگا را به خود اختصاص داده اند. شاگردان گواردیولا در این فصل و در پایان هفته دوازدهم لیگ آلمان، 11 پیروزی و 1 تساوی را تجربه کرده اند و تنها تیم بدون باخت این رقابتها به شمار می روند. باوارایی ها با 34 امتیار صدرنشین هستند و بهترین خط دفاعی لیگ لقب گرفته اند. زنبورها با 29 امتیاز پس از بایرن قرار دارند. در هفته سیزدهم بایرن و دورتموند به ترتیب به مصاف میزبان های خود، شالکه و هامبورگ می روند.


تیم فوتبال بارسلونا 27 امتیاز را به حساب خود واریز کرده است و در جایگاه اول جای دارد. شاگردان انریکه در این فصل 9 پیروزی را جشن گرفتند و 2 باخت را کسب کرده اند. آبی اناری ها تنها تیمی هستند که در این فصل طعم تساوی را نچشیده اند. رئال و اتلتیکو دو تیم شهر مادرید به ترتیب 24 و 23 امتیازی اند و در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند. کهکشانی ها با یک گل نسبت به رقیبشان، بارسا، دارای بهترین خط حمله این فصل هستند. هفته سیزدهم لالیگا با دیدار تماشایی و هیجان انگیز رئال مادرید و بارسلونا موسوم به ال کلاسیکو در ورزشگاه برنابئو، برگزار می شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها