X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 بهمن 1394, 09:27
کد خبر: 14979
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

من سیتی هم از پس لستر بر نیامد

من سیتی هم از پس لستر بر نیامد من سیتی هم از پس لستر بر نیامد
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

در حساس ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلستان دو تیم اول و دوم لسترسیتی و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند که در نهایت یاران رانیری با برتری مطلق از سد سیتی گذشتند. از این هفته رقابت های لیگ برتر جزیره دو تیم لیورپول و ساندرلند در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی با تساوی 2-2 دو تیم به پایان رسید. در این دیدار هواداران لیورپول با در دست داشتن پرچم هایی اعتراض خود را نسبت به افزایش قیمت بلیط ها اعلام کردند و در دقیقه 77 ورزشگاه را ترک کردند. تیم فوتبال آرسنال موفق شد میزبانش بورنموث را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و با سبقت گرفتن از منچسترسیتی به رده سوم جدول صعود کند. در این مسابقه مسعوت اوزیل در دقیقه 23 گل نخست را به ثمر رساند و تنها یک دقیقه بعد الکس اوکسلید چمبرلین اختلاف را به دو گل افزایش داد. تیم چلسی در یک دیدار جذاب و تماشایی مقابل حریف دیرینه‌ اش، منچستر یونایتد در ورزشگاه استمفورد بریج به تساوی ۱-۱ دست یافت.

من سیتی هم از پس لستر بر نیامد

اینترمیلان در ادامه روند بی ثبات خود در هفته بیست و چهارم سری آ و در خانه تیم ته جدولی هلاس ورونا با نتیجه تساوی پر گل 3-3 متوقف شد تا فرصت رسیدن به رتبه سوم جدول رده بندی رقابت ها را از دست دهد. دیدار دو تیم آث میلان و اودینزه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل میلان را ام بایه نیانگ در دقیقه 48 و گل اودینزه در دقیقه 17 توسط پابلو آرملو به ثمر رسید. دیدار تیم های فروزینون و یوونتوس این هفته با نتیجه 2 - 0 به سود یووه خاتمه یافت تا چهاردهمین برد متوالی بیانکونری ها نیز به ثبت برسد. آ اس رم در ادامه روند رو به رشدش زیر نظر لوچیانو اسپالتی توانست در دیدار دشوار خانگی مقابل سمپدوریا به برتری 2-1 برسد. در دقیقه 75 این دیدار میرالم پیانیچ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. در پایان این هفته ناپولی با 56 امتیاز صدرنشین است.


تیم فوتبال موناکو موفق شد دوازدهین پیروزی اش را در هفته بیست و پنجم لوشامپیونه و مقابل نیس جشن بگیرد. تیم فوتبال لیون با 3 گل قاطعانه آنژه را مغلوب کرد. تیمهای لیل و رن به تساوی 1-1 دست پیدا کردند و در مهمترین دیدار مارسی و پاری سن ژرمن برابر هم صف آرایی کردند که سرانجام این پاریسی ها بودند که با نتیجه 2 - 1 پیروز میدان مسابقه را ترک کردند.


بوروسیا دورتموند نتوانست به سومین پیروزی پیاپی خود در نیم فصل دوم رقابت های بوندس لیگا برسد و مقابل هرتابرلین در ورزشگاه المپیک برلین به تساوی بدون گل دست یافت. دو تیم بایرلورکوزن و بایرن مونیخ از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر آلمان به مصاف هم رفتند، اما تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه گلی را در بر نداشت. در دقایق پایانی ژابی آلونسو با دریافت کارت زرد دوم از داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد.


در هفته بیست و سوم لالیگا اتلتیکو مادرید موفق شد 3 بر یک میهمان خود، ایبار را شکست دهد. تیم فوتبال بارسلونا از سری رقابت های لالیگای اسپانیا به مصاف لوانته رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر 0 به سود آبی اناری ها به پایان رسید. در این بازی لیونل مسی دوگل به ثمر رساند که از سوی داور مسابقه مردود اعلام شد. رئال مادرید زیدان هر چند که در خارج از خانه نسبت به خانه چندان قابل قیاس نیست اما به لطف سوپرگل مودریچ در دقیقه 85 توانست گرانادا را شکست بدهد و فاصله چهار امتیازی را تا صدر جدول لالیگا حفظ کند. در پایان این هفته بارسلونا با 54 امتیاز و یک بازی کمتر در صدرجدول قرار دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها