X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 آبان 1394, 14:55
کد خبر: 12486
نظرات: 3

حاشیه دیدار سپاهان - استقلال

تشویق محرم نویدکیا توسط سپاهانی‌ها

تشویق محرم نویدکیا توسط سپاهانی‌ها تشویق محرم نویدکیا توسط سپاهانی‌ها
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال از ساعت 15 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد.نکته قابل توجه این دیدار حضور بیشمار ماموران نیروی انتظامی و یگان ویژه است که با ابزار و ادوات کامل به ورزشگاه آمدند.
* در بدو ورود سختگیری خاصی برای حضور تماشاگران به ورزشگاه به وجود آمد و ماشین‌های آنها حدود 4 بار توسط ماموران مورد بازرسی قرار گرفت.
* با ورود دو تیم به زمین یک بنر بزرگ یاحسین در وسط زمین پهن شد.
* محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان که امروز نیمکت‌نشین است به شدت توسط سپاهانی‌ها تشویق شد.
* قبل از آغاز بازی فرکی و مظلومی همدیگر را در آغوش کشیده و با هم خوش و بش کردند و همچنین وحید طالب‌لو با رفتن به سمت نیمکت سپاهان دقایقی با نویدکیا به خوش و بش پرداخت.
* حسین فاضلی بازیکن جوان سپاهان توسط هواداران این تیم تشویق شد.
* قبل از آغاز مسابقه ابراهیمی، فخرالدینی و کریمی از استقلال به سمت نیمکت سپاهان رفتند.
* یک لیدر سپاهان با موهای بلند فرفری و با لباس برزیل چهره خاصی دارد و با جنب و جوش زیاد خود هواداران را وادار به تشویق می‌کنند.
* بعد از گل زودهنگام استقلال ابتدا ورزشگاه در سکوت فرو رفته اما پس از دقایقی هواداران دوباره آغاز به تشویق سپاهان کردند.
* با گل استقلال هواداران این تیم به تشویق‌های خود افزودند و فرشید اسماعیلی به شدت تشویق شد.
*هواداران سپاهان با سر دادن شعار «ابراهیمی عشق شهرت» نشان دادند که هنوز از امید ابراهیمی به خاطر جدایی از سپاهان ناراحت هستند.
*امین حاج محمدی به سمت فریدون اصفهانیان رفت که به عنوان ناظر این دیدار در ورزشگاه فولاد شهر حضور دارد و از او خواست تا اشتباه سایت سازمان لیگ را اصلاح کنند. او معتقد است که دو اخطاره بودنش به اشتباه در سایت سازمان لیگ ثبت شده است و او یکی از کارت های زرد را در بازی های حذفی دریافت کرده است.
*برای دقایقی تصاویری از اسکوربرد ورزشگاه فولاد شهر پخش شد که برای خبرنگاران جلب توجه کرد. باشگاه سپاهان که گویا آرایشگاهی را با نام باشگاه افتتاح کرده است، تصاویر آن را از اسکوربرد پخش کرد. این تصاویر نشان دهنده بازیکنان سپاهان بود که به این آرایشگاه رفته بودند.
*مهدی شریفی و بعقوب کریمی دقایقی را با یکدیگر به صحبت پرداختند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها