X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 آبان 1394, 14:03
کد خبر: 18707
خبرنگار: lark
نظرات: 0

حواشی دیدار سپاهان و راه آهن

حضور برادران نوید کیا در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی

حضور برادران نوید کیا در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی دیدار تیم های سپاهان و راه آهن تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به دوراز حاشیه نبود و برادران نویدکیا در فصل جاری از ابتدا در ترکیب اولیه سپاهان حضور داشتند.
حواشی دیدار سپاهان و راه آهن/ حضور برادران نوید کیا در بازی
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایرنا، تیم های فوتبال سپاهان و راه آهن عصر امروز ( پنج شنبه ) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار پس از 120 دقیقه تلاش دوتیم با نتیجه دو بر صفر به سود تیم سپاهان به پایان رسید.
*در این دیدار سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی ذوب آهن که تیمش روز گذشته به مرحله نیمه نهایی صعود کرد در ورزشگاه حضور داشت.
* صندلی های قسمتی از سکوهای ورزشگاه فولادشهر که روز گذشته توسط برخی هواداران پرسپولیس شکسته شده بود در این دیدار نیز جلب توجه می کرد .
*محرم و رسول نویدکیا برای اولین بار در فصل جاری از ابتدا در ترکیب اولیه سپاهان قرار گرفته بودند ودر این دیدار بازی می کردند، محرم نویدکیا هدایت این بازی را باهمراهی مجید بصیرت برعهده داشت .
* در این بازی رحمان احمدی درون دروزاه تیم سپاهان قرار گرفته بود.
*قضاوت این دیدار را محمدرضا اکبریان بر عهده داشت که دو کارت زرد به عبدالله کرمی و حبیب گردانی از سپاهان و دو کارت زرد برای حسین خیری و میلاد ابطحی از راه آهن نشان داد.
تیم فوتبال سپاهان امروز ( پنج شنبه ) با راه آهن تهران در ورزشگاه فولادشهر دیدار کرد و در وقت اضافی این تیم را با 2 گل از پیش رو برداشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها