X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 تیر 1394, 19:05
کد خبر: 7784
خبرنگار: lark
نظرات: 0

حواشی دیدار سپاهان و سایپا

خرد شدن عینک فرکی و عکس سلفی بازیکنان

خرد شدن عینک فرکی و عکس سلفی بازیکنان خرد شدن عینک فرکی و عکس سلفی بازیکنان
به گزارش کاپ، اعضای تیم فوتبال سپاهان پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی به مدت 4 دقیقه وسط زمین ایستادند تا سوت پایان بازی تراکتور-نفت که با نتیجه 3-3 در جریان بود به صدا درآید و از قهرمانی تیمشان مطمئن شوند.
براساس این گزارش حاشیه های این دیدار به شرح زیر است:
*محرم نویدکیا با عنوان کاپیتان تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر بر دوش طرفداران این تیم دور افتخار زد.
*حسین فرکی که فصل پیش در چنین روزهایی تجربه قهرمانی با فولاد را داشت، بار دیگر بر دستان بازیکنان سپاهان بالا و پایین می رفت و در نهایت روی دوش یک هوادار اصفهانی در ورزشگاه گردانده شد.
*شلوغی و ازدحام بیش از حد طرفداران تیم سپاهان درون زمین سبب شد تا مسوولان برگزاری این مسابقه برای برپاکردن سکوی قهرمانی به مشکل بربخورند چرا که طرفداران این تیم از روی نرده ها به درون زمین پریده و بازیکنان تیم را به آغوش می کشیدند.
* در جریان شلوغی های زمین فولادشهر حسین فرکی که از هر طرف کشیده می شد به دلیل جابه جایی های زیاد به زمین افتاد و عینکش از صورتش زیر پای هواداران رفت و خرد شد.
* مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، بازی تراکتورسازی و نفت و حصول اطمینان از قهرمانی زردپوشان اصفهانی به سراغ بازیکنان تیم رفت و این قهرمانی را به تک تک آنها تبریک گفت.
* یک جیمی جامپ پس از تثبیت تیم سپاهان با یک پرچم زرد و مشکی به وسط چمن فولادشهر دوید و در حالی که پرچم راتکان می داد به ابراز خوشحالی می پرداخت.
* حسن اکلیلی هنرپیشه اصفهانی نقش های طنز که برای تماشای این دیدار به فولادشهر رفته بود پس از پایان بازی به کنار زمین رفته و در جشن قهرمانی با سپاهانی ها شریک شد.
* مسوولان باشگاه سپاهان که پیش بینی قهرمانی تیمشان در لیگ برتر را کرده بودند، به محض پایان بازی تی شرت های یک شکلی را به بازیکنان تیم داده و همگی این لباس ها را به تن کردند تا در جشن قهرمانی شرکت کنند.
*بازیکنان پس از کسب عنوان قهرمانی عکس سلفی گرفتند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها