X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 تیر 1394, 14:13
کد خبر: 7824
خبرنگار: lark
نظرات: 0

حواشی دیدار ملوان بندرانزلی و سپاهان

از پرتاب سنگ به زمین تا تشویق کریمی و فرکی

از پرتاب سنگ به زمین تا تشویق کریمی و فرکی از پرتاب سنگ به زمین تا تشویق کریمی و فرکی
حواشی دیدار ملوان و سپاهان به شرح زیر است:
*در نیمه دوم این دیدار محسن ترکی، داور مسابقه به اشتباه به سود سپاهان خطای پنالتی اعلام کرد که این خطای هند را کمک داور رد کرد تا پنالتی گرفته شده برای سپاهانی‌ها توسط ترکی، با رأی وی برگردد. بازیکنان سپاهان در پی این صحنه به ترکی و کمک داور بازی به شدت اعتراض کردند.
*باد شدیدی که در ورزشگاه می‌وزد، بر کیفیت بازی تأثیر منفی گذاشته است.
*فیروز کریمی، سرمربی ملوان در ابتدای مسابقه به شدت از سوی هواداران ملوان تشویق شد.
*حسین فرکی، سرمربی سپاهان نیز از سوی هواداران ملوان در این مسابقه مورد تشویق قرار گرفت.
*ابوالحسن جعفری و فرزاد حاتمی، بازیکنان سابق سپاهان و فعلی ملوان از سوی هواداران سپاهان در مسابقه امروز تشویق شدند.
*سیروس محجوب، مالک ملوان نیز در ورزشگاه حضور دارد.
*با توجه به تماشاگران زیادی که در این بازی در استادیوم حاضر شدند، دقایقی قبل از شروع بازی، نیروی انتظامی درهای ورزشگاه را بست و اجازه نداد تماشاگران وارد ورزشگاه شوند.
* محسن ترکی داور این بازی تا دقیقه ۲۵ اسپری محوشونده نداشت و در این دقیقه از داور چهارم دریافت کرد.
* در حالی که به نظر می‌ رسد نزدیک به دوازده هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند، اما گزارشگر مسابقه تعداد دقیق تماشاگران را ۶ هزار و ۱۰۰ نفر اعلام کرد. ظرفیت واقعی ورزشگاه های ایران هنوز مشخص نیست و این اختلاف آماری همواره وجود دارد.
* در صحنه اعلام پنالتی در دقیقه ۵۸ بازی حدود یک دقیقه متوقف بود. محسن ترکی بعد از اعلام هندپنالتی با پرچم کمکش از تصمیمی که گرفته بود منصرف شد و این مساله اعتراض شدید بازیکنان سپاهان را در پی داشت که در این بین خلعتبری و عقیلی بیش از بقیه با ترکی درگیر بودند.
* هادی عقیلی کاپیتان سپاهان در دقیقه ۶۶ پس از برخورد با فرزاد حاتمی توسط ترکی جریمه شد و به شدت به رای داور قرمزپوش میدان اعتراض کرد. البته ترکی حاتمی را هم با کارت زرد جریمه کرد.
*در دقیقه 67 یکی از تماشاگران ملوان سنگی به درون زمین پرتاب کرد که محسن ترکی با متوقف کردن بازی به سمت ناظر مسابقه، فرج الله یثربی، رفت و سنگ را به وی داد.
* بازیکنان سپاهان در دقیقه ۶۹ پس از برخورد توپ به دست فرزاد حاتمی در پشت محوطه جریمه عقیده داشتند که این مهاجم باید با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شود.
* با توجه به مصادف بودند روز بازی با درختکاری تنی چند از مسوولین استان قبل از بازی به کاشت نهال همت گماردند. همچنین تعدادی بنر و پارچه نوشت در اطراف ورزشگاه در تشویق اهالی انزلی به کاشت درخت نصب شده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها