X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 تیر 1394, 13:06
کد خبر: 7909
خبرنگار: lark
نظرات: 0

حواشی دیدار دو تیم پدیده و سپاهان

شعار علیه خلعتبری و درگیری لفظی بین عنایتی و گردان

شعار علیه خلعتبری و درگیری لفظی بین عنایتی و گردان شعار علیه خلعتبری و درگیری لفظی بین عنایتی و گردان
ديدار تيم‌هاي فوتبال پديده و سپاهان در چارچوب هفته هشتم ليگ برتر از ساعت 16 و 45 دقيقه در ورزشگاه ثامن‌الائمه که در پايان شاگردان حسين فرکي توانستند با نتيجه يک بر صفر به برتري برسند.
حواشي اين ديدار به شرح زير است:
* در جريان اين بازي بين تماشاگران سپاهان و پديده درگيري‌ به وجود آمد.
* هنگامي که محمدرضا خلعتبري گل سپاهان را به ثمر رساند پيراهن خود را رو به تماشاگران اين تيم بوسيد که اين حرکت با واکنش تماشاگران مشهدي رو به رو شد و عليه او شعار سر دادند.
* حسين فرکي سرمربي جديد سپاهان به علت عدم شفاف‌سازي باشگاه اصفهاني نتوانست قراردادش را امضا کند و از جايگاه ويژه بازي را تماشا کرد.
* در اواخر نيمه دوم شهاب گردان دروازه‌بان سپاهان در صحنه‌اي پس از وقت‌کشي با کارت زرد داور روبرو شد. رضا عنايتي مهاجم پديده نيز به اين حرکت گردان معترض شد و درگير لفظي بين اين دو بازيکن به وجود آمد.
* در جريان نيمه دوم محمدرضا خلعتبري به سمت مرزبان رفت و از او بطري آبي گرفت که پس از اين حرکت سرمربي پديده با مهاجم پديده صحبتي کرد.
* پس از اين شکست هواداران پديده عليرضا مرزبان را مورد تشويق خود قرار دادند که سرمربي اين تيم طبق عادت هر هفته به چهارگوشه ورزشگاه رفت و از هواداران تقدير و تشکر کرد. هنگامي که مرزبان با تشويق هواداران روبرو شد گريه کرد که پس از اين موضوع تماشاگران اصفهاني هم او را مورد تشويق خود قرار دادند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها