X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 تیر 1394, 16:08
کد خبر: 7923
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 0

حواشی دیدار راه آهن و سپاهان

شعار سپاهانی ها علیه دایی

شعار سپاهانی ها علیه دایی شعار سپاهانی ها علیه دایی
دیدار دو تیم راه‌آهن سورینت و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 14و 30 دقیقه در ورزشگاه اکباتان برگزار شد که دو تیم در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. حواشی این دیدار به شرح زیر است:
* حدود 200 هوادار اصفهانی در ورزشگاه اکباتان حضور داشتند و در جریان بازی دائم مشغول تشویق سپاهان بودند در مقابل حدود 200 هوادار را‌ه‌آهن نیز در ورزشگاه بودند که آرام بازی دنبال می‌کردند.
* هواداران سپاهانی در ابتدای بازی شعارهایی علیه علی دایی سر دادند.
* پیش از آغاز بازی اکثر بازیکنان سپاهان به سمت نیمکت راه‌آهن رفتند و از ابراهیم‌زاده رخصت گرفتند.
* در دقایق پایانی نیمه اول هنگامی که علی علیپور صاحب موقعیت شد به بهادر عبدی که در موقعیت بهتری قرار داشت پاس نداد با واکنش عبدی همراه بود و نسبت به او معترض بود تماشاگران اصفهانی پس از این حرکت عبدی شعار سر دادند «ببخشید ببخشید».
*‌ لئون استپانیان دستیار ابراهیم‌زاده به علت اخراج در دیدار هفته گذشته از روی سکوها بازی‌ را دنبال می‌کرد.
* تیم فوتبال سپاهان در نیمه دوم دیرتر به میدان آمد.
* منصور ابراهیم‌زاده در این دیدار برای اولین بار از علی عظیمی و علی علیپور در ترکیب ثابت استفاده کرد. در تیم راه آهن به جز دو مهاجم امین منوچهری نیز حضور داشت.
* پس از اینکه سپاهان به گل اول دست یافت بهادر عبدی کاپیتان راه‌آهن نسبت به اینکه توپ پیش از رسیدن به دروازه راه‌آهن به اوت رفته بود معترض بود. اعتراض شدید بازیکن راه‌آهن باعث شد تا داور به او کارت زرد نشان دهد و عبدی پس از اخطار نیز به اعتراض خود ادامه داد که باعث شد منصور ابراهیم‌زاده وارد عمل شود و او را به آرامش دعوت کند.
* بهادر عبدی پس از اینکه تعویض شد بازوبند کاپیتانی را به جای اینکه به بازیکنی بدهد روی زمین انداخت و محمد علی‌زاده آن را از روی زمین برداشت و زیر لباس خود قرار داد به طوری که برای چند دقیقه بازوبند گم شد. سپس بعد از چند دقیقه بازوبند را به حامد نورمحمدی تحویل داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها