X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 شهریور 1394, 09:48
کد خبر: 11884
خبرنگار: lark
نظرات: 3

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.
منهای فوتبال

1- دیدارهای هفته دوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز سه شنبه در 5 شهر کشور برگزار شد. در بهبهان، سپاهان میهمان تیم هلدینگ خلیج‌فارس بود که موفق شد حریف خود را با نتیجه 33 بر 26 شکست دهد و اولین پیروزی خود در این فصل را جشن بگیرد. اما شهرداری کاشان که در هفته نخست متحمل شکست شده بود، امروز در زمین خود به مصاف هپکو اراک رفت و با نتیجه 22 بر 22 متوقف شد.
2- هفته سوم لیگ برتر هندبال مردان کشور روز شنبه 28 شهریور با انجام 6 دیدار همزمان برگزار شد. در یکی از مسابقات گروه «الف»، سپاهان اصفهان میهمان نفت و گاز گچساران بود که با نتیجه 32 بر 30 شکست خورد. این دومین شکست شاگردان مجید رحیمی‌زاده در فصل جدید لیگ برتر بود، ضمن اینکه نماینده گچساران با این نتیجه به اولین پیروزی خود دست یافت.
اما تیم شهرداری کاشان در چارچوب یکی از مسابقات گروه «ب» این رقابت‌ها به مصاف تیم قدرتمند سنگ آهن بافق یزد رفته بود که این دیدار با پیروزی 29 بر 22 سنگ آهن همراه شد. به این ترتیب تیم تازه لیگ برتری شده شهرداری کاشان همچنان در حسرت برد در لیگ برتر باقی ماند.


هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال جمعه با برگزاری 6 بازی انجام شد. در حساس‌ ترین دیدار این هفته تیم گیتی پسند در اصفهان میزبان تاسیسات دریایی بود که موفق شد با نتیجه 6 بر 2 قهرمان فصل گذشته را شکست داده و سه امتیاز ارزشمند آن را به دست آورد. کاشی نیلو دیگر نماینده اصفهان نیز به دلیل مشکلات مالی به تبریز سفر نکرد تا مصاف این تیم برابر مس سونگون لغو شود.


سومین و آخرین روز از مرحله دوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015، با حضور 234 تکواندوکار از 50 کشور به میزبانی ورزشگاه "یاشار دوغو" شهر ترکیه آغاز و تکواندوکاران اوزان 49- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان مبارزات خود را آغاز کردند.
علیرضا نصرآزادانی (تکواندوکار اصفهانی) و ابوالفضل یعقوبی نمایندگان کشورمان در روز پایانی این رقابتها بودند که نصرآزادانی پس از کسب دو پیروزی، در سومین مبارزه خود شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. پیش از این سجاد مردانی تکواندوکار اصفهانی وزن 80+ کیلوگرم کشورمان موفق شد مدال نقره را بدست آورد. مردانی با این مدال ارزشمند 24 امتیاز به سبد اندوخته‌هایش در رنکینگ المپیکی وزن چهارم اضافه کرد


مسابقات ارتش‌های جهان مهر ماه در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود و تیم ملی دوومیدانی ایران با هشت ملی پوش در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. کیوان قنبرزاده، محمدارزنده، سجاد هاشمی، مهدی زمانی، محمد وظیفه دوست، حسن تفتیان، رضا قاسمی (اصفهان) و محمد صمیمی نفرات اعزامی به این رقابت‌ها هستند.
تیم ملی دوومیدانی برای حضور در این رقابت‌ها هفتم مهر راهی کره جنوبی می‌شود. هشتمین دوره مسابقات ارتش های جهان در شهر مونگ گئونگ کره جنوبی برگزار می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها