X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 دی 1394, 10:34
کد خبر: 13740
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.



منهای فوتبال
1- تیم آینده‌سازان میهن اصفهان که در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 دوشنبه 30 آذرماه و در سالن ملت میزبان ثامن مشهد بود، نتوانست از فرصت میزبانی در این مسابقه بهره ببرد و درنهایت با نتیجه 64 بر 62 مغلوب میهمان خود شد. آینده‌سازان در دور رفت نیز مقابل تیم مشهدی تن به شکست داده بود و این هفته هم نتوانست آن نتیجه را جبران کند.
این تیم در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر نیز از ساعت 16 پنجشنبه 3 دی ماه در آبادان به مصاف پالایش نفت رفته بود و درنهایت با نتیجه 68 بر 58 مغلوب این تیم شد. این دوازدهمین شکست آینده‌سازان میهن اصفهان به حساب می آمد.
2- دور رفت مرحله حذفی سوپرلیگ A بسکتبال بانوان روز جمعه 4 دی ماه برگزار شد و شاگردان آیلین ملکیان در تیم ذوب‌آهن موفق شدند با برتری برابر شهرداری سنندج، نیمی از راه صعود به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات را طی کنند. ذوب‌آهن در این دیدار شهرداری سنندج را با نتیجه 72 بر 51 شکست داد.


پنجمین دوره رقابت‌های کاتای قهرمانی آسیا با کسب 5 مدال نقره و برنز و عنوان سومی برای تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
این دوره از مسابقات روز یکشنبه 29 آذرماه با حضور تیم‌هایی از 9 کشور به میزبانی تایلند در دانشگاه بانکوک برگزار شد که در نهایت تیم ملی کشورمان که با نفرات دوم و سوم خود در این مسابقات شرکت کرده بود با کسب یک مدال نقره و چهار برنز روی سکوی سوم آسیا ایستاد. ژاپن با 5 طلا قهرمان شد و کره جنوبی با سه مدال نقره عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد.
در «کاتا منو کاتا» محمد علی وحید و رضا صفی از اصفهان روی سکوی سوم ایستادند. در این کاتا هم ژاپن و کره مدال‌های طلا و نقره را کسب کردند. علی‌ حسین میرزایی و فرزاد ناطق‌پور از اصفهان نیز در «کیمه نو» کاتا مدال برنز کسب کردند. در این کاتا هم سکوی اول و دوم به ژاپن و کره رسید.


تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال در زمین تأسیسات دریایی تهران به مصاف این تیم رفت.
گیتی پسند که در دور رفت موفق به شکست شاگردان شمسایی شده بود در این دیدار هم با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید. گل‌های گیتی پسند را احمد اسماعیل‌پور، علی عابدین (2 گل) و مهدی جاوید (2 گل) به ثمر رساندند و محمدرضا سنگ سفیدی هم تک گل تأسیسات دریایی را وارد دروازه گیتی پسند کرد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر تأسیسات دریایی تهران و مس سونگون با 45 امتیاز و بر حسب تفاصل گل در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و گیتی‌پسند اصفهان با 43 امتیاز سوم است.


1- هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان پنجشنبه 3 دی ماه با برگزاری دو دیدار در تهران و اصفهان آغاز شد. در اصفهان، ذوب‌آهن میزبان گاز تهران بود که با شکست 3 بر یک در این دیدار اولین باخت خود در فصل جاری لیگ برتر را تجربه کرد. ذوب‌آهن با این شکست از رده دوم به جایگاه سوم جدول رده‌بندی سقوط کرد.
2- تیم ذوب‌آهن اصفهان که در هفته ششم لیگ برتر والیبال نشسته میزبان نفت و گاز گچساران بود، موفق شد در یک بازی نزدیک برابر این تیم به برتری 3 بر 2 برسد. اما دیگر تیم اصفهانی یعنی هیئت اصفهان برابر پالایش نفت آبادان تن به شکست 3 بر صفر داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها