X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 تیر 1394, 14:16
کد خبر: 8514
خبرنگار: lark
نظرات: 6

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.
منهای فوتبال

در ادامه بیست و هشتمين دوره مسابقات دانشجويان جهان در بخش تكواندو، پومسه‌روهای کشورمان با یک مدال برنز پومسه تیمی به کار خود پایان دادند.
مرجان سلحشوری و فاطمه قاسمی (هر دو از اصفهان) و بهاره قادریان تکواندوکاران تیم پومسه دانشجویان زنان ایران، با کسب 7/48 امتیاز در مرحله فینال موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شدند. نمایندگان کشورهای کره جنوبی و چین تایپه مدال طلا و نقره را کسب کردند.
در بخش تیمی مردان هم، دانشجویان ایران با ترکیب حسین بهشتی و محمدجواد خیری (هر دو از اصفهان) و حمید نظری در مرحله فینال به اجرای فرم پرداختند که در مجموع با امتیاز 7/30 پنجم شدند و از کسب مدال بازماندند.


تیم ملی ساندای جوانان ایران که خود را برای حضور در مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا آماده می‌کند، در تورنمنت بین‌المللی گرجستان با کسب 7 مدال طلا و 2 مدال نقره به مقام قهرمانی رسید. عادل نجفی و مائده هاشمی ملی‌پوشان اصفهانی تیم ملی ساندا در این رقابت‌ها با غلبه بر حریفان موفق به کسب مدال طلا شدند.


سوت آغاز هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور شامگاه جمعه نوزدهم تیر با برگزاری هفت دیدار هفته اول به صدا درآمد. در این هفته از مسابقات هر دو نماینده اصفهان طعم تلخ شکست خانگی را چشیدند. گیتی پسند که در سالن پیروزی میزبان مقاومت البرز بود با نتیجه 3 بر یک برابر این تیم شکست خورد تا 3 امتیاز ارزشمند خانگی را از همان ابتدای فصل از دست بدهد. برای مقاومت نادر حنیفی دو بار و ابوالفضل حسینی یک بار گلزنی کردند. تک گل گیتی پسند را مهدی جاوید به ثمر رساند.
اما کاشی نیلو دیگر نماینده اصفهان نیز در اولین تجربه لیگ برتری خود مغلوب آتلیه طهران قم شد. تیم میهمان با حساب 4 بر 2 در این دیدار به برتری رسید. حسن لولاکی و حمید یوسفی دو گل کاشی نیلو را به ثمر رساندند. برای نماینده قم نیز محمد کوهستانی دو بار و ناصر اطمینان یک بار گلزنی کردند. دیگر گل تیم آتلیه طهران را پیمان امینی نژاد بازیکن کاشی نیلو وارد دروازه تیم خودی کرد.


تیم ملی تنیس کشورمان درحالی از ۲۶ تیرماه در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه پذیرای تیم ملی کویت است که ترکیب تنیسورهای حاضر در این رقابت‌ها مشخص شد.
در این دیدار که به مدت ۳ روز برگزار می‌شود انوشا شاهقلی، شاهین خالدان (ملی‌پوش اصفهانی)، محسن حسین‌زاده و امید سوری حضور دارند و عبدالله مقدس، محمد قریب، عبدالرحمان ال اوادهی، عبدالحمید مبارک در ترکیب تیم کویت حضور دارند.
این مسابقات روز جمعه ۲۶ تیر ماه در زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود و مراسم قرعه‌کشی بازی‌ها روز پنجشنبه ۲۵ تیر ماه برگزار خواهد شد.


اولین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران برای حضور در مسابقات جام ملت‌های 2015 چین از روز جمعه 26 تیرماه در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز می‌شود.
28 بازیکن به این مرحله از اردو فراخوانده شده‌اند که از روز جمعه زیر نظر دیرک بائرمان سرمربی جدید تیم ملی و مهران شاهین طبع تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.
اوشین ساهاکیان، جواد داوری، ارسلان کاظمی، محمد ترابی و آرن داوودی بازیکنان اصفهانی دعوت شده به این اردو هستند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها