X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 دی 1391, 13:57
کد خبر: 1153
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 1

محمد غلامی: امیدوارم استقلال میزبان نیمه نهایی جام حذفی باشد!/ مصدومیت‌ها خیلی مرا عقب انداخت

محمد غلامی: امیدوارم استقلال میزبان نیمه نهایی جام حذفی باشد!/ مصدومیت‌ها خیلی مرا عقب انداخت محمد غلامی: امیدوارم استقلال میزبان نیمه نهایی جام حذفی باشد!/ مصدومیت‌ها خیلی مرا عقب انداخت






او در گفت و گو با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که فکر می کنی دوباره سپاهان به صدر جدول برسد می گوید: «بله ما به صدر می رسیم چون در ادامه لیگ برتر بازی های سپاهان آسان تر است و ما می توانیم امتیازهای لازم را جمع کنیم.» استقلالی ها خودشان را مدعی اول می دانند ولی غلامی می گوید: «ما هم مثل آنها تیم خودمان را مدعی اول قهرمانی می دانیم. به نظر من استقلال در بازی با ملوان و پرسپولیس کار خیلی سختی دارد و ما باید از این دو بازی نهایت استفاده را ببریم و ابتدا هم باید سایپا را در زمین خودش ببریم.»
از غلامی در خصوص عملکرد نه چندان خوبش در این فصل سوال می کنیم که می گوید: «مربیگری سلیقه ای است و کرانچار هم خیلی وقت ها تصمیم می گیرد در ترکیب ثابت از من استفاده نکند، در ضمن تیم ما مهاجمان دیگری مثل خلعتبری، جالوویچ و سوکای را هم دارد. البته باید بگویم که مصدومیت ها خیلی مرا عقب انداخت و روزهای سختی را گذراندم. با این حال هر وقت به بازی آمدم عملکرد بدی نداشتم و باشگاه هم از من راضی است.»
غلامی در مورد تقابل با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی می گوید: «در بازی رفت لیگ برتر در حالی به آنها باختیم که مستحق شکست نبودیم ولی امیدوارم در جام حذفی استقلال را ببریم. فقط امیدوارم استقلال میزبان بازی نیمه نهایی جام حذفی باشد چون چمن ورزشگاه آزادی خوب است و می توانیم روی آن فوتبال بازی کنیم.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها