X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 دی 1391, 18:35
کد خبر: 1166
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 0

احمدي: بازي در آزادي براي سپاهان بهتر است

احمدي: بازي در آزادي براي سپاهان بهتر است احمدي: بازي در آزادي براي سپاهان بهتر است






مدافع تيم فوتبال سپاهان گفت: به دليل شرايط مناسب ورزشگاه آزادي بازي کردن مقابل استقلال در اين ورزشگاه براي سپاهان مناسب‌تر است.
محمدعلي احمدي اظهار کرد: پس از دو شکستي که در هفته‌هاي ابتدايي نيم فصل دوم کسب کرديم و حقمان نبود خوشبختانه به سه امتياز مورد نيازمان در بازي برابر ذوب‌آهن دست پيدا کرديم.

وي در ادامه به بازي تيمش برابر سايپا اشاره و تصريح کرد: بازي بسيار سختي مقابل اين تيم داريم و در صورتي‌که بتوانيم اين بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم من فکر مي‌کنم طي دو تا سه هفته آينده با توجه به بازي‌هاي آسانتري که در پيش داريم و همچنين ديدار‌هاي مشکل‌تر حريفانمان به صدر جدول برسيم.

مدافع تيم فوتبال سپاهان به قرعه کشي جام حذفي و ميزبان شدن استقلال در بازي مقابل سپاهان اشاره کرد و افزود: سپاهان تيمي است که روي زمين خوب فوتبال بهتري را از خود نشان مي‌دهد و ورزشگاه آزادي با توجه به کيفيت مطلوب زمين چمنش مي‌تواند براي ما بهتر از ورزشگاه فولادشهر باشد اما بايد بگويم براي تيمي که قصد دارد قهرمان شود تفاوتي نمي‌کند که در چه ورزشگاهي بازي کند.

وي با بيان اينکه در رقابت‌هاي ليگ برتر فرصت اشتباه کردن نداريم افزود: کاري به نتايج ساير رقبايمان در صدر جدول نداريم چراکه اگر ما خودمان بازي‌هايمان را با پيروزي پشت سر بگذاريم به طور حتم به صدر جدول رقبت‌ها صعود مي‌کنيم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها