X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1394, 12:15
کد خبر: 11766
خبرنگار: sepahanfc
نظرات: 5

مشخص است که ما نیاز به جذب بازیکن داریم

عقیلی: دیگر چنین تراکتورسازی ضعیفی به پُستمان نمی‌خورد

عقیلی: دیگر چنین تراکتورسازی ضعیفی به پُستمان نمی‌خورد عقیلی: دیگر چنین تراکتورسازی ضعیفی به پُستمان نمی‌خورد
هادی عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص بازی تیمش برابر تراکتورسازی که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: با اینکه بازی گل نداشت، اما در مجموع بازی خوبی بود. تیم ما فرصت‌های خوبی داشت که اگر گل می‌شد سه امتیاز را می‌گرفتیم. تعداد دفعاتی که تراکتورسازی به محوطه جریمه ما رسید دو یا سه بار بود و تیم ما در این مسابقه صددرصد مستحق برد بود، ولی فرصت‌های‌مان را تبدیل به گل نکردیم.
وی در واکنش به صحبت‌های حسین فرکی که بعد از بازی گفته بود بازیکنان سپاهان از باخت احتمالی ترس داشتند، تأکید کرد: نمی‌دانم منظور سرمربی‌مان چه بوده است، اما من که شخصاً ترسی نداشتم.
عقیلی در پاسخ به این پرسش که آیا امتیاز از دست دادن در اصفهان برای شما ناراحت‌کننده نیست، گفت: قطعاً ناراحت‌کننده است، به ویژه اینکه ما دیگر چنین تراکتورسازی ضعیفی به پُست‌مان نمی‌خورد. تراکتوری‌ها تا اینجا خوب نتیجه نگرفته‌اند و ما باید سه امتیاز این بازی خانگی را می‌گرفتیم. ما یک فرصت خوب را برای گرفتن سه امتیاز از دست دادیم.
مدافع سپاهان در مورد اینکه باشگاهش بابت بازیکنان غایب و جدا شده سپاهان باید چه راهکاری را در نظر بگیرد، گفت: من نمی‌دانم و این موضوع به کادر فنی و باشگاه مربوط می‌شود. مشخص است که ما نیاز به جذب بازیکن داریم و اگر این شرایط ادامه داشته باشد قطعاً دچار مشکل خواهیم شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها