X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 شهریور 1394, 16:56
کد خبر: 11871
خبرنگار: lark
نظرات: 15

امیدوارم موفقیت‌ های سپاهان ادامه دار باشد

کفعمی: عده‌ای هستند که می‌خواهند بین نویدکیا و باشگاه را به هم بزنند

کفعمی: عده‌ای هستند که می‌خواهند بین نویدکیا و باشگاه را به هم بزنند کفعمی: عده‌ای هستند که می‌خواهند بین نویدکیا و باشگاه را به هم بزنند
عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: شاید برخی افراد پول می‌گیرند تا بحث‌هایی را مطرح کنند و آرامش سپاهان را به هم بزنند.
حسین کفعمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، در پاسخ به این سوال که مطرح شدن فروش زمین باغ دریاچه تا چه اندازه صحت دارد، اظهار کرد: چنین صحبتی به هیچ عنوان صحت ندارد.
وی با بیان اینکه تمام این مسائل برای این است که حاشیه سازی کنند، ادامه داد: سپاهان با قدرت کارش را دنبال خواهد کرد، اما عده‌ای هستند که می‌خواهند بین نویدکیا و باشگاه را به هم بزنند.
کفعمی با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره به نویدکیا اعتقاد کامل دارند، اضافه کرد: این بازیکن جزو نیروهای خوب باشگاه به حساب می‌آید و مشخص نیست چه کسانی اینقدر به شایعات دامن می‌زنند. من فکر می‌کنم این قضیه از تیم‌های تهرانی آب می‌خورد زیرا می‌خواهند آرامشی را که همیشه بر سپاهان حاکم بوده به هم بزنند‌.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه برخی لیدرهای منتسب به باشگاه سپاهان به شایعات دامن می‌زنند آیا برخوردی با این افراد خواهد شد یا خیر؟ اضافه کرد: لیدرها تنها در مسابقات و برای دیدن بازی به ورزشگاه می‌آیند و بنده به عنوان عضو هیئت مدیره تمام این شایعات را تکذیب می‌کنم.
کفعمی با بیان اینکه شاید برخی افراد پول می‌گیرند تا برخی مسائل را مطرح کنند و آرامش سپاهان را به هم بزنند، تصریح کرد: نویدکیا متوجه چنین مسائلی است، اما بداند اگر کسی چنین چیزی را مطرح کرده یا از دوستان نادان بوده و یا از دشمنان دانا.
وی افزود: سپاهان در 5 سال گذشته قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و در حال حاضر نیز نتایج خوبی گرفته که امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه دار باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها