X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 دی 1391, 13:48
کد خبر: 1188
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 3

مايلي‌کهن:تاج همه جوره هواي اصفهاني‌ها را دارد

مايلي‌کهن:تاج همه جوره هواي اصفهاني‌ها را دارد مايلي‌کهن:تاج همه جوره هواي اصفهاني‌ها را دارد






محمد مايلي کهن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به ديدار تيمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: بازيکنان ما تلاش خودشان را کردند و هرچه در توانشان بود، به نمايش گذاشتند، اما من فکر مي‌کنم تيم ما به دليل برگزاري بازي‌هاي ليگ هر پنج روز يک بار از لحاظ بدني کم آورد و سبب شد نتيجه را به تيم فوتبال ذوب‌آهن واگذار کنيم.

وي در ادامه به داوري ديدار دو تيم اشاره و تصريح کرد: به هر حال در داوري هم بايد جوان‌گرايي کرد که ممکن است دودش در چشم برخي تيم‌ها برود، اما بايد تحمل خودمان را بالا ببريم و در حال حاضر هم که آقاي تاج سرپرست سازمان ليگ شده و همه جوره هواي اصفهاني‌ها را دارد.

سرمربي تيم فوتبال گهر دورود تاکيد کرد: طي مدت زماني هم که آقاي تاج، نايب رئيس فدراسيون فوتبال بود، اصفهاني‌ها جام‌هاي خوبي بردند، اما به هر حال اعتقاد من اين است فردي که راس امور پست‌هاي حساس مي‌شود، نبايد وابستگي به تيمي خاص داشته باشد.
وي با بيان اينکه مهدي تاج، سال‌هاي سال در تيم‌هاي ذوب‌آهن و سپاهان بوده است، ادامه داد: اين مسئله مانند اين است که بگويند من که ساليان زيادي در تيم پرسپوليس بوده‌ام، هيچ علاقه‌اي به اين تيم ندارم در صورتي‌که چنين چيزي صحت ندارد، به هر حال علاقه‌اي وجود دارد.

مايلي کهن در پاسخ به اين سئوال که يعني هيچ اصفهاني حق ندارد در فوتبال کشور مسئول باشد، تصريح کرد: من چنين حرفي نمي‌زنم، همه ما ايراني هستيم، اما من اين سئوال را دارم، چرا تاج به پرسپوليس رفت و در جايي هم مصاحبه کرده بود که من پرسپوليس را به مولد بازيکن سازي تبديل مي‌کنم و اين در حالي است که حرف‌هاي بزرگ مي‌زنيم، بدون اينکه عمل کنيم.
وي در ادامه به شهرآورد استقلال و پرسپوليس اشاره کرد و افزود: تنها خواهشي که از مديران عامل اين دو تيم دارم اين است که اين بازي به اندازه کافي حساس است و بيش از اين با حرف‌هاي خود ديدار دو تيم را حساس نکنند، چراکه اين آخرين مرتبه‌اي نيست که دو تيم با يکديگر بازي مي‌کنند.
سرمربي تيم فوتبال گهر دورود در پاسخ به اين سئوال که پيش‌بيني شما از نتيجه اين بازي چيست، تاکيد کرد: من اگر پيش‌بين بودم دلار مي‌خريدم.
وي با اشاره به استعفاي مديرعامل پرسپوليس از اين تيم اظهار کرد: فردي که قصد دارد به طور واقع کنار بکشد، استعفا نمي‌دهد، بلکه کناره‌گيري مي‌کند.
مايلي کهن گفت: تفاوتي که کناره‌گيري با استعفا دارد اين است که در کناره‌گيري مقام بالاتر چه قبول بکند، چه نکند مي‌روي، در صورتي‌که استعفا بدين شکل نيست و به اعتقاد من تمام اين استعفاها و حرکات مديرعامل پرسپوليس صوري است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها