X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 شهریور 1394, 09:14
کد خبر: 11881
خبرنگار: HSH
نظرات: 4

جایگاه تیم‌ها در انتهای فصل مهم است

فرکی: خاطره تلخی از دیدار با صبا داریم

فرکی: خاطره تلخی از دیدار با صبا داریم فرکی: خاطره تلخی از دیدار با صبا داریم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، حسین فرکی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیدار هفته هفتم تیمش با صبای قم اظهار کرد: خاطره خوبی از دیدار فصل گذشته با این تیم نداریم چرا که آن‌ها توانستند ما را شکست دهند اما بعد از آن بازی بود که استارت قهرمانی را زدیم. می‌خواهیم با پیروزی در این مسابقه آن خاطره تلخ را از ذهن هواداران پاک کنیم. تمام نگاه ما به خودمان است و موقعیت‌هایی که دراین بازی ایجاد می‌کنیم.
وی ادامه داد: صبا تغییرات زیادی را نسبت به فصل گذشته داشته چه از لحاظ مدیریتی و چه از لحاظ کادر فنی و بازیکنان. دایی و همکارانش و بازیکنانی که به این تیم آمدند بار تجربی تیم را بالا بردند و همین موضوع باعث می‌شود بازی سختی را مقابل این تیم داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان بازی‌های تیمش را فشرده دانست و افزود: فشردگی بازی‌ها صددرصد به ضرر ماست چرا که باید در 14 روز 4 بازی را انجام می‌دادیم که از این تعداد فقط بازی با صبا باقی مانده است. از طرفی ما با کمبود بازیکن مواجه شده‌ایم که از قبل قابل پیش‌بینی نبود و می‌تواند برای تیم بزرگی مانند سپاهان مشکل‌ساز شود. تعدادی از بازیکنان را به عنوان رکن اصلی تیم در اختیار نداریم و کار را برای ما سخت می‌کند. از چند هفته پیش دل‌نگرانی‌هایی دارم و به همین دلیل طبق برنامه‌ریزی از بازیکنانم استفاده می‌کنم تا بعد از هر بازی بازسازی شوند.
فرکی خاطرنشان کرد: در بازی مقابل کارا خلعتبری را هم به دلیل مصدومیت نداشتیم که خوشبختانه مشکل او تا حدودی حل شده و از دیروز در تمرین‌های تیم شرکت می‌کند. البته اولویت ما در استفاده از او نظر پزشک تیم است. تا هفته یازدهم برنامه‌ریزی‌هایمان را انجام داده‌ایم تا به مشکل برنخوریم. بعد از بازی با صبا 4 روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم تا خسته نشوند و پس از آن تمرین‌ها را آغاز می‌کنیم تا 24 مهر که مقابل سیاه جامگان قرار خواهیم گرفت.
برترین سرمربی لیگ برتر چهاردهم درباره پیروزی تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل کارای شیراز گفت: این بازی نسبت به بازی قبل حساسیت بیشتری داشت و از طرفی از شرایط و کیفیت متفاوتی نسبت به دیدارهای دیگر برخوردار بود. به دلیل اینکه مهمان کارا بودیم کار برای ما مقداری سخت شده بود اما با روحیه خوب خودمان مقابل این تیم ایستادیم و به پیروزی رسیدیم.
وی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد با توجه به کمبود بازیکن از تمام بازیکنان‌تان در دیدارهای مختلف استفاده می‌کنید، تصریح کرد: به هر حال ما از رحمان احمدی در جام حذفی و از شهاب گردان در لیگ برتر استفاده می‌کنیم. همان طور که گفتم با مشکلاتی مانند کمبود بازیکن مواجه شدیم و چند بازیکن‌مان هم در مقاطع مختلف مصدوم شدند. فاصله کم بازی‌ها هم به مشکلات ما دامن زده است.
فرکی درباره اینکه امکان دارد امروز در صورت پیروزی استقلال مقابل نفت صدر جدول را به آبی‌پوشان پایتخت واگذار کنند، خاطرنشان کرد: سال گذشته هم در آغاز لیگ ما صدر جدول نبودیم و تیم‌هایی صدر جدول را در اختیار داشتند که در پایان فصل نتوانستند قهرمان شوند. مهم پایان فصل است که چه تیمی قهرمان مسابقه‌ها می‌شود.
سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا در لیگ پانزدهم تیم‌هایی در قعر جدول قرار گرفتند که پیش از این سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در مسابقه‌های لیگ برتر را دارند، تاکید کرد: شاید درست نباشد درباره این تیم‌ها صحبت کنم اما در شرایط فعلی و در مجموع هر کدام از این تیم‌ها با مشکلات و معضلات درونی مواجه هستند که بیشتر به بخش مدیریتی و عدم تمرکز بازمی‌گردد. اما ما باشگاه‌هایی را داریم مانند ذوب آهن که پس از یک یا دو هفته در کسب نتیجه مجددا با انگیزه بالا امتیازها را کسب کردند و الان جایگاه مناسبی دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها