X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 بهمن 1391, 15:26
کد خبر: 1229
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 0

کرانچار: در دربی جمعه طرفدار پرسپولیس هستم

کرانچار: در دربی جمعه طرفدار پرسپولیس هستم کرانچار: در دربی جمعه طرفدار پرسپولیس هستم






دو شکست پياپي مقابل مس کرمان و فولاد خوزستان باعث شد که سپاهان کمی از کورس قهرماني عقب بماند. شاگردان زلاتکو کرانچار اما پس از پيروی مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان، روز جمعه هم سايپا را در کرج شکست دادند تا ثابت کنند که همچنان يکي از مدعيان جدی قهرمانی هستند.
با اين حال بازيکنان استقلال در مصاحبه هاي اخير خود تاکيد کرده اند که اين تيم مدعي اول قهرماني است و کرانچار هم اين حرف استقلالي ها را چندان عجيب نمي داند. او البته معتقد است که هنوز زماني زيادي تا پايان ليگ مانده و پيش بيني کردن خيلي سخت است. زلاتکو در مورد بازي با سايپا، شرايط سپاهان، دربی تهران و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي دهد.
برد با ارزشی را مقابل سایپا به دست آوردید و مثل اینکه حالا در اوج هستید؟
این پیروزی را به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها سزاوار این برد بودند ولی باید این پیروزی را فراموش کنیم و به سراغ بازی‌های بعدی برویم. بر اساس مسئولیت خودمان تحت فشاریم زیرا می‌خواهیم از عنوان قهرمانی سپاهان دفاع کنیم. این یک برد بزرگ در زمین حریف بود که روحیه ما را بیشتر خواهد کرد.
آقاي کرانچار، استقلالي ها معتقدند که شانس تيمشان براي کسب عنوان قهرماني از همه مدعيان بيشتر است. نظر شما چيست؟
در حال حاضر حق با استقلالي ها است و آنها مدعي اول قهرماني هستند. بازيکنان استقلال با توجه به شرايط جدول اين حرف را مي زنند ولي هنوز زمان زيادي تا پايان ليگ مانده است. اگر آنها چنين نظري دارند ما هم به صورت حرفه اي هم چيز را رعايت مي کنيم ولي دست از تلاش برنمي داريم. این رقابت تا هفته های پایانی ادامه خواهد داشت.
به نظر مي رسد رقابت بين سپاهان و استقلال نزديک باشد، نظر شما چيست؟
من تعجب مي کنم که چرا شما اسمي از تراکتورسازي تبريز نمي آوريد. من معتقدم اين سه تيم رقابتي بسيار جدي دارند و مدعيان اصلي هستند.
به نظر شما فولاد مدعي نيست؟
آنها تا اينجا پيشرفت خوبي داشته اند ولي معلوم نيست تا آخر ليگ بتوانند اين روند را ادامه دهند. در ضمن بايد بگويم فولاد مقابل ما با چاشني شانس پيروز شد.
مثل اين که بايد با ورزشگاه فولادشهر هم بجنگيد؟
بله، حرف شما درست است. به هر حال اين ورزشگاه مشکلاتي را براي ما ايجاد مي کند ولي قرار شده روي زمين چمن فولادشهر بيشتر کار شود و اميدواريم به مرور زمان شرايط بهتري پيدا کند.
به نظر شما چرا بازي هاي ليگ برتر کم تماشاگر شده است؟
منظورتان کدام بازي ها است؟
منظور ما تمام بازي هاي ليگ است. شما قبول نداريد که ليگ کم تماشاگر شده است؟
در واقع شما يک سوال پيچيده پرسيديد. من معتقدم ليگ برتر از لحاظ فني کيفيت خوبي دارد و شما مي بينيد که چه رقابتي در جدول بين تيم ها وجود دارد. من فکر مي کنم شرايط سرد آب و هوايي در کم شدن تماشاگران تاثير دارد. به عنوان مثال ورزشگاه فولادشهر فاصله زيادي با اصفهان دارد و همين موضوع سختي هاي زيادي را براي تماشاگران ما در پي دارد. با اين حال حضور آنها هميشه براي ما حائز اهميت است.
جواهير سوکاي امسال خيلي خوب در سپاهان بازي کرده ولي چرا در خيلي از بازي ها او را نيمکت نشين مي کنيد؟
هر بازيکني براساس نيازهاي تيم و شرايط مسابقه به ميدان مي رود. سوکاي هر وقت بازي مي کند تاثيرگذاري مثبتي دارد و فرقي ندارد که از ابتدا بازي کند يا به عنوان بازيکن تعويضي به ميدان بيايد.
روز جمعه پرسپوليس و استقلال مقابل يکديگر قرار خواهد گرفت. شما در اين بازي طرفدار کدام تيم هستيد؟
من طرفدار پرسپوليس هستم نه به خاطر شرايط جدول يا رقابتي که ما با استقلال داريم. من ۶ ماه بسيار زيبا در پرسپوليس داشتم و به اين تيم وابسته هستم و صميمانه دوست دارم پرسپوليس برنده شود و در دربي روز جمعه صميمانه طرفدار پرسپوليس هستم. من با برد این تیم خوشحال می شوم.
ولي در اين باشگاه برخورد خوبي با شما نشد؟
من همه اتفاقات فوتبالي را پذيرفتم هر چند که جدايي از پرسپوليس برايم غيرموجه بود. با اين حال چنين شرايطي برايم به وجود آمد و من آن را پذيرفتم،چنین اتفاقاتی در فوتبال طبیعی است.
دوست داريد يک روز به پرسپوليس برگرديد؟
چنين امکاني شايد وجود داشته باشد ولي من الان قلبم و بدنم براي سپاهان کار مي کند. اگر ميلي از طرف باشگاه پرسپوليس در آينده وجود داشت، دوست دارم به اين تيم برگردم.
برای شما لیگ برتر مهمتر است یا جام حذفی؟
برای ما آسیا، لیگ برتر و جام حذفی مهم است. زمانی که شانس برای کسب نتیجه در هر سه جام وجود داشته باشد، باید روی آن حساب کنیم و تمرکزمان را فقط روی یک جام قرار ندهیم.
برای هواداران سپاهان کسب چهارمین قهرمانی پیاپی رویایی خواهد بود.چند درصد احتمال می دهید این اتفاق بیفتد؟
سال گذشته ۹ امتیاز با استقلال فاصله داشتیم اما قهرمان شدیم. الان هم یک بازی کمتر داریم و می‌توانیم فاصله امتیازی خودمان را با استقلال کاهش دهیم. تا زمانی که شانس قهرمانی داشته باشیم دست از تلاش بر نمی‌داریم و جاه طلب باقی خواهیم ماند.
گویا از این موضوع ناراحت بودید که قرار گرفتن شما در بین مربیان برتر دنیا در ایران بازتاب رسانه ای نداشت؟
کمی تعجب کردم که این موضوع مطرح نشد. خیلی نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم که چرا آژانس‌های خبری ایران این موضوع را انتقال ندادند اما موفقیت من با تیم ملی مونته‌گرو و موفقیت با سپاهان دلیل این انتخاب بود.
راستي در مورد انتخاب مسي به عنوان بهترين بازيکن دنيا چه صحبتي داريد؟
انتخاب مسي انتخاب موجهي بود. او در تيم ملي آرژانتين و بارسلونا بازي هاي بسيار با کيفيتي را انجام داد و در نهايت به حقش رسيد. مسي کاملا در خدمت تيم است و به هيچ عنوان به امتيازهاي انفرادي فکر نمي کند و همين موضوع او را به عنوان بهترين بازيکن جهان به دنيای فوتبال معرفي کرد. او مطمئنا نسبت به رونالدو برتری هایی دارد که ۴ سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن دنیا انتخاب شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها