X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 بهمن 1391, 22:02
کد خبر: 1240
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 1

ویسی: همین که آرم سپاهان روی پیشانی من است افتخار می‌کنم

ویسی: همین که آرم سپاهان روی پیشانی من است افتخار می‌کنم ویسی: همین که آرم سپاهان روی پیشانی من است افتخار می‌کنم
عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و پیکان در خصوص این دیدار اظهار داشت: از اینکه دوباره به اصفهان آمدم و برابر تیم خودم قرار می‌گیریم خوشحالم و از این ناراحتم که تیم پیکان وضعیت بحرانی دارد که روز به روز هم بدتر می‌شود، امیدوارم با نتیجه گیری برابر تیم قدرتمند سپاهان از این شرایط خارج شویم هرچند خیلی برای سپاهانی‌ها ارزش قائل هستم.
وی ادامه داد: در بازی فردا قطعاً انتحاری بازی خواهیم کرد و با تمام وجود برای گرفتن نتیجه تلاش می‌کنیم، من یک اشتباه در تیم پیکان انجام دادم و با شجاعت اعتراف می‌کنم، آن هم این بود که در تیم صبا من یک تیم لیگ برتری داشتم که با حفظ با تجربه‌ها و ستون‌های تیم و جذب ۱۷ بازیکن لیگ یکی تیم خوبی را ساختم که در نهایت آسیایی شد اما در پیکان من یک تیم لیگ یکی داشتم که با بازیکنان لیگ یکی ترکیب کردم و شد لیگ یک در لیگ یک. من نباید این کار را می‌کردم و باید بازیکن با تجربه به تیم اضافه می‌کردم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در صورت شکست برابر سپاهان حضور شما در پیکان استمرار خواهد داشت یا که خیر بیان داشت: مدیریت باشگاه عبدالله ویسی را حمایت نمی‌کند بلکه از برنامه‌ حمایت می‌کند، مرحله آخر برنامه‌های ما نیز ماندن در لیگ است که البته هنوز محقق نشده است.
ویسی ادامه داد: سال گذشته سپاهان ۹ امتیاز از صدر جدول عقب بود اما سعی و تلاش کرد و با پشتکار بالا آمد و در نهایت قهرمان شد، ما آنها را الگوی خودمان قرار می‌دهیم و سعی می‌کنیم با تلاش بیشتر بالا بیاییم، من یک فرد حرفه ای هستم و مسلماً تا جایی که در کادر باشم کار خود را انجام می‌دهم ضمن اینکه تا اینجای کار هم باید از مدیریت پیکان تشکر کنم.
وی خاطرنشان کرد: در برخوردهایی که با مردم در کوچه و خیابان دارم می‌بینم که پاکی و صداقت ما را می‌فهمند چون مردم فنی و اخلاقی داریم و همین مسئله برای ما مهم است.
سرمربی پیکان همچنین مشکل تیم خود را احساسی بودن بازیکنان دانست و تصریح کرد: تیم ما وقتی گل می‌خورد بازیکنان فکر می‌کنند ویسی هفته بعدی دیگر نیست و از اینکه یک روز نباشم تمرکز آنها بهم می‌خورد و استرس آنها را می‌گیرد، همین مسئله هم در عملکرد ما تاثیر می‌گذارد. در هر صورت امیدوارم بتوانیم راه خود را به خوبی پیدا کنیم.
ویسی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا نمی‌ترسید در مبارزه ای که با دلالیسم در کار خود دارید به آینده کاری خود لطمه بزنید گفت: شغل من مهم نیست، مهم کاری است که من باید برای کشور خود انجام دهم. من مطمئن هستم هیچ کدام از شما بعداً علیه من نمی‌نویسید اما آن دلالی که به من زنگ می‌زند و می‌گوید هر سال من ۷۰ درصد تیم صبا را می‌بستم وامسال تو آمده ای و نان زن و بچه من را بریده ای و بعد می‌گوید ما ساپورت می‌کنیم تا برکنار شوی می‌نویسد اما من افتخار می‌کنم که دشمن دارم، همانطور که امام علی(ع) فرموده‌اند اگر دشمن نداشته باشی منافقی.
وی صحبت‌های جالب خود را اینگونه ادامه داد: من بازیکنی دارم که تاکنون تهران را ندیده بود و برای اولین بار به تهران می‌آمد، وقتی بحث استعفایم مطرح شد افرادی مانند رویانیان، فتح الله زاده و ساکت زنگ زدند و گفتند استعفا ندهم، من به این مسئله افتخار می‌کنم، افتخار این نیست که یک دلال عکسم را روی صفحه اول روزنامه‌اش بیاندازد.
سرمربی پیکان در مورد غایبان پیکان در بازی فردا بیان داشت: ایمان مبعلی، امیر میربزرگی و علی میرشفیعیان در بازی فردا غایب هستند و همراه تیم به اصفهان نیامده‌اند.
ویسی همچنین در پیش بینی خود از قهرمان امسال لیگ برتر بیان داشت: به نظر من قهرمان یا سپاهان است یا استقلال و پیش بینی بین این دو تیم واقعاً سخت است.
وی همچنین در ادامه صحبت‌هایش به تعریف و تمجید از سپاهان پرداخت و تصریح کرد: سپاهان اکنون شخصیت قهرمانی دارد و راه قهرمانی را سال‌ها است که پیدا کرده است، سپاهان در جامعه و در آسیا شناخته شده است و اگر سپاهان در آسیا نباشد آسیا تعجب می‌کند زیرا آسیا به سپاهان عادت کرده است. زمانی که ما در سپاهان بهترین عنوان ما بهترین تیم شهرستانی شدن بود و شک نکنید امسال نیز حداقل یک جام برای سپاهان است.
سرمربی پیکان وقتی در مورد کادر سپاهانی‌ خود مورد سوال قرار گرفت اینگونه پاسخ داد: من، لوینیان و بصیرت سال‌ها در سپاهان در کنار یکدیگر زندگی کرده ایم و همین که آرم سپاهان روی پیشانی ما است افتخار می‌کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها